66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486

لول گیج عیوض تکنیک
 - 
نویسنده: مهندس سعیدی
 - 
تعداد بازدید: 5218

لول گیج عیوض تکنیک

لول گیج عیوض تکنیک

  کنترل تک به عنوان فروشنده و مشاوره تخصصی لول گیج  عیوض تکنیک EYVAZ CO بر خود لازم می داند با توجه به سوالات متعدد مشتریان و همکاران ، دید کلی و جامعی را از لول گیج و اللخصوص لول گیج عیوض تکنیک ارائه نمایید . در اینجا سعی شده ضمن معرفی لول گیج مغناطیسی ، به انواع لول گیج عیوض تکنیک نیز به صورت جدا گانه پرداخته شود.در واقع لول گیج تجهیزی است جهت نمایش سطح سیالات مایع ، اعم از قابل اشتعال یا غیر قابل اشتعال ، دارای خورندگی یا غیر خورنده ، تحت فشار یا اتمسفر ، دارای دمای بالا یا دمایع محیط ... به معنای واقعی تمامی سیالات مایع در شرایط پروسسی مختلف. لول گیج ها انواع مختلفی دارند که در اینجا هدف ما لول گیج فلوتر مگنتیک می باشد .


مقایسه انواع لول گیج عیوض تکنیک

لول گیج عیوض تکنیک

*** توجه : در این بخش به بررسی و معرفی لول گیج عیوض تکنیک پرداخته شده ، اما به جهت مشاهده و خرید لول گیج عیوض به بخش محصولات لول گیج در سایت مراجعه نمایید.


لول گیج فلوتر مگنتیک عیوض

   لول گیج فلوتر مگنتیک عیوض تکنیک از لول گیج های بسیار کاربردی در تمامی صنایع با کیفیت عالی و ثبت اختراع کشوری ، همچنین ثبت در وندور نفت و پتروشیمی ، صنایع گاز ، آب و فاضلاب ، نیروگاه ، صنایع دارویی ، صنایع غذایی ، صتایع بهداشتی و لبنی و دهها صنایع دیگر می باشد . مکانزیم لول گیج فلوتر مگنتیک عیوض تکنیک ، همانطور که از نامش پیداس به صورت آهنربابی می باشد . بدین تریب که لول گیج فلوتر مگنتیک عیوض متشکل شده است از سه بخش اصلی ، بدنه اصلی ( چمبر ) ، اندیکیتور ( نمایشگر محلی ) و شناور مغناطیسی.

بدنه اصلی لول گیج عیوض تکنیک به صورت SIDE  ( از کنار ) یا ) TOP  از بالا ) بر روی مخازن نصب می گردد ، سیال مایع از طریق نازل های اتصال به مخزن وارد چمبر ( بدنه اصلی ) می شود ، در نتیجه شناور تجهیز بر روی سیال غوطه ور می گردد ، داخل شناور آهنربایی قرار دارد که از طریق خاصیت مغناطیسی بر روی اندیکیتور ( نمایشگر ) که بر روی لول گیج بسته شده است اثر می گذارد و نهایتا اندیکیتور تغیر وضعیت داده و سطح سیال را نشان می دهد .


 لول گیج مغناطیسی عیوض

نکات حائض اهمیت در خصوص لول گیج مغناطیسی عیوض تکنیک :

 1-  بدنه لول گیج مغناطیسی عیوض تکنیک

بدنه لول گیج مغناطیسی عیوض تکنیک بر حسب ارتفاع مورد نیاز از 28CM سانتیمتر تا ارتفاع 18 متر به صورت یک تیکه و تا ارتفاع نامحدود به صورت چند تیکه Overlap قابل تولید می باشد . متریال بدنه اصلی لول گیج مغناطیسی عیوض می تواند از متریال استیل SS304  ، استیل SS316 L  و پلی ایتیلن UPVC متناسب با نوع سیال باشد . همچنین جهت تحمل فشار اتمسفر الی 200 BAR بار طراحی می گردند. از جهت تحمل دما نیز از منفی 20- درجه با روکش ایزولاسیون تا دمای مثبت 400+ درجه تولید می گردند.اتصال لول گیج مغناطیسی عیوض به مخازن از نوع SIDE کنار مخزن و TOP بالای مخزن بوده و کانکشن های اتصال به صورت رزوه و یا فلنجی از سایز 1/2 الی 2 اینچ قابل طراحی است .


  شناور لول گیج مغناطیسی عیوض

   شناور لول گیج مغناطیسی عیوض بسیار حائض اهمیت می باشد . این شناور بر حسب دانسیته سیال که ممکن است از حدود   0.4g/cm3همچون هیدرو کربن ها تا حدود 2g/cm3 همچون اسید ها متغیر باشد.متریال شناور بسته به شیرایط پروسسی از تیتانیوم TI ، استیل SS304 و پلی ایتیلن UPVC می باشد که بسته بر نوع متریال دارای تحمل فشار اتمسفر الی 200BAR Jطراحی نموده که همچنین قابلیت تحمل دما از منفی 20- الی 400+ درجه را دارند .


اندیکیتور لول گیج مغناطیسی عیوض تکنیک

  اندیکتور لول گیج مغناطیسی عیوض تکنیک یا همان بخش نمایشگر محلی ، متشکل از قاپ آلمنیومی با فلپ های دو رنگ آهنربایی می باشد که از طریق بست کمری بر روی بدنه اصلی لول گیج مغناطیسی بسته می شود . دقت نمایید که اندیکیتور ارتباط مستقیم با سیال را ندارد و صرفا خاصیت مغناطیسی شناور داخل لول گیج بر روی فلپ های دو رنگ اندیکیتور تاثیر گذاشته و با تغیر وضعیت فلپ ها به صورت محلی اپوراتور متوجه سطح سیال داخل مخزن می شود . بر روی اندیکیتور خطکش پهن استیلی وجود دارد که بر حسب سانتیمتر و یا اینچ مندرج شده می باشد که آخرین فلپ اندیکیتور که تغیر رنگ داده روبه روی اعداد مندرج بر روی اندیکیتور قرار گرفته و اپراتور بر حسب ارتفاع دقیقا خواهد دید که مخزن چند سانت و یا چند اینچ پر یا خالی است .

نکته : بر روی لول گیج عیوض تکنیک آپشن هایی همچون   سوئیچ های سه سیم SPDT   معمولی و یا ضد انفجار EX ،  سنسور  سوئیچ های رید رله دوسیم و یا حتی ترانسمیتر با خروجی 4 تا 20 میلی آمپر و 0 تا 10 ولت نیز ، در صورت نیاز ، قابل نصب می باشد .

لول گیج عیوض تکنیک در چهار تیپ   لول گیج MLG 22 عیوض  ،  لول گیج MLG 33 عیوض ،   لول گیج MLG 44   عیوض و  لول گیج MLG 55 عیوض تولید می گردند که در ادامه به یکایک لول گیج ها عیوض تکنیک خواهیم پرداخت . توجه نمایید در صورت نیاز به مشاهده هریک از محصول ها و بررسی تخصصی ، فقط کافیست بر روی آن کلیک نمایید تا وارد صفحه اختصای محصول شوید :


*جهت مشاهده و خرید انواع   لول گیج مغناطیسی  کلیک نمایید.

 

لول گیج MLG 22 عیوض

لول گیج MLG 22 عیوض نیز از نوع لول گیج مغناطیسی بوده که ارزانترین تیپ لول گیج عیوض تکنیک به واسطه ی مشخصات فنی ، می باشد . لول گیج MLG 22 عیوض تکنیک اغلب در صنایع پایین دست و کارخانجات قابل استفاده می باشد . ارتفاع این تیپ لول گیج عیوض از 25 سانتیمتر الی 200 سانتیمتر ( 2 متر ) قابل ساخت می باشد که صرفا بصورت SIDE از کنار مخزن نصب می گردد . کانکشن اتصال به صورت رزوه ای NPT در سایز 1/2 و یا 3/4 است . متریال بدنه اصلی ، اتصالات و شناور از استیل SS304 بوده و قابلیت تحمل فشار ماکزیمم PN 10 بار با دمای 0 الی 150 درجه سانتیگراد می باشد . منیم دانسیته ی شناور لول گیج MLG 22 حدود 0.5g/cm3  و ماکزیمم 1.5g/cm3  قابل طراحی است .

MLG22 EYVAZ TECHNIC

 با این احتساب لول گیج MLG 22 عیوض تکنیک مناسب سیالاتی همچون ، هیدروکربن ها ( بنزین و نفت و گازوئیل ... ) و آب سرد و آب گرم و اسیدها باخورندگی پایین ، می باشد که البته در شرایطی که مخزن حداکثر 10 بار فشار بیشتر نداشته باشد و نیز دمای سیال بیشتر از 150 درجه نباشد . بر روی لول گیج MLG22 عیوض به صورت اختیاری و آپشن می توان سوئیچ 2 سیم مدل MS 11 را به تعداد دلخواه نصب کرد.که معمولا 2 عدد از این سوئیچ جهت سطح پایین و بالا جهت فرمان با آلارم ( آژیر ) و یا پمپ به صورت غیر مستقیم از طریق PLC و یا مدار فرمان استفاده می شود .

متاسفانه تولید لول گیج MLG22 عیوض متوقف گردیده است .

*جهت مشاهده تخصصی ، قیمت و فروش  لول گیج مغناطیسی MLG 22 عیوض  کلیک نمایید.

 

لول گیج MLG 44 عیوض تکنیک

  لول گیج MLG 44 عیوض تکنیک نیز از لول گیج های خوش قیمت عیوض تکنیک می باشد که جهت رقابت با رقبای بازار طراحی گردیده است . کاربرد اصلی لول گیج MLG 44 عیوض تکنیک در صنایع بخار جهت دیگ های بخار ( بویلر ) می باشد که تولید کننده ای بنام دیگ بخار در ایران همچون شرکت مخزن فولاد رافع ، شرکت آببند ، شرکت گرما گستر ، شرکت ماشین سازی اراک ، از این نوع لول گیج عیوض تکنیک بر روی دیگ های بخار خود نصب می نمایند که صدالبته از کیفیت بالایی بر خوردار می باشد که بر روی تچهیز حساسی همچون دیگ بخار نصب می گردد . این موضوع دلیل بر این نیست که جهت سایر سیالات کاربردی نداشته باشد ، اتفاقا جهت سیالاتی همچون هیدروکربن ها ( بنزین و نفت و گازوئیل ... ) و آب سرد و آب گرم و اسیدها باخورندگی پایین نیز قابل استفاده است.

MLG44 EYVAZ TECHNIC


لول گیج مغناطیسی MLG 44 عیوض تکنیک از ارتفاع 30CM  الی 400 Cm با اتصال فلنجی 1/2 ، 3/4 و 1 اینچ در کلاس کاری ماکزیمم فشار PN16 و یا PN40 بار تولید می گردد .لول گیج MLG44 عیوض نیز صرفا به صورت SIDE از کنار مخزن نصب می گردد . متریال بدنه اصلی لول گیج از استیل SS304 و متریال اتصالات همچون فلنج و نازل و کپ و فلنج پایین از CS آهن می باشد . شناور لول گیج MLG 44 نیز از دو متریال استیل SS304 با تحمل دمایی 0 الی 150 درجه سانتیگراد از منیم دانسیته 0.8g/cm3 الی 2g/cm3 و همچنین از متریال تیتانیوم TI با تحمل دمای 300 درچه سانتیگراد از منیم دانسیته 0.5g/cm  الی 1.8g/cm3  قابل طراحی است .

با این احتساب لول گیج MLG 44 عیوض تکنیک مناسب سیالاتی همچون ،دیگ بخار ، هیدروکربن ها ( بنزین و نفت و گازوئیل ... ) و آب سرد و آب گرم و اسیدها باخورندگی پایین ، می باشد که البته در شرایطی که مخزن حداکثر 16 و یا 40 بار فشار بیشتر نداشته باشد و نیز دمای سیال بیشتر از 150 و یا 300 درجه تجاوز ننماید.

 لول گیج مغناطیسی MLG44 قابلیت نصب سوئیچ SPDT سه سیم تیپ میکرو سوئیچ تیپ MS 15 را دارد.سوئیچ MS15 بر خلاف سوئیچ MS11 ، خود نگهدار بوده و قابلیت اتصال مستقیم به مصرف کننده را دارد.معمولا اغلب دیگ سازها از این لول سوئیچ MLG 44 با دو عدد سوئیچ MS 15 بر روی دیگ های خود استفاده می تمایند که علاوه بر کنترل سطح آب دیگ به صورت چشمی و محلی ، از خروجی سوئیچ ها جهت استاپ و استارت پمپ استفاده می نمایند و جایگزین لول کنترل های جیوه ای کله گاوی و مک دانل شده اند.

*جهت مشاهده تخصصی ، قیمت و فروش    لول گیج مغناطیسی MLG 44 عیوض  کلیک نمایید.

 

لول گیج MLG 33 عیوض تکنیک

 لول گیج MLG 33 عیوض تکنیک ، پر فروش ترین نوع لول گیج عیوض بوده و طیف وسیعی از صنایع را در بر می گیرد. در تمامی صنایع همچون نفت و پتروشیمی ، نیروگاه ، گاز ، آب و فاضلاب ، صنایع غذایی ، دارویی ، بهداشتی ، لبنیاتی ، دیگ سازها و کارخانجات کوچک و بزرگ ، کاربرد فراوان دارد که در وندرور اکثر شرکت ها ، تعریف شده است .

لول گیج MLG 33 مغناطیسی عیوض قابلیت نصب به صورت SIDE کنار مخزن و TOP بالای مخزن را دارد.این لول گیج مغناطیسی از ارتفاع 28 سانتیمتر الی 1800 یانتیمتر ( 18 متر ) را به صورت یکپارچه و بدون محدویت ارتفاع مخزن ، به صورت اورلپ تولید می گردد.


MLG33 EYVAZ TECHNICH

ماکزیمم فشار طراحی در استاندارهای PN16 , PN40 , PN60 , PN80 , PN100 , PN120 , PN150 بار را از دمای منفی 10- الی 400+ درجه می باشد.متریال بدنه اصلی لول گیج MLG 33 عیوض تکنیک از استیل SS304 یا استیل SS316 L و یا پلی ایتیلن UPVC و شناور نیز از متریال تیتانیوم یا استیل SS304 و یا پلی ایتیلن UPVC می باشد . کانکشن اتصال به صورت فلنجی از سایز 1/2 الی 2" در کلاس ANSI  کاری 150# و 300# و 600# و 900# و 1500# و یا DIN و همچنین کانکشن رزوه 1/2 و 3/4 و 1 اینچ NPT می باشد. لازم به ذکر است منیم دانسیته 0.8g/cm3.8 الی 2g/cm3  و همچنین از متریال تیتانیوم TI با تحمل دمای 300 درچه سانتیگراد از منیم دانسیته 0.5g/cm3  الی 1.8g/cm3  قابل طراحی است .

 با این احتساب لول گیج MLG 33 عیوض تکنیک مناسب تمامی سیالاتی مایع با هر فشا و دما و میزان خورندگی و دانسیته ای می باشد که در اغلب صنایع کاربرد و متقاضی دارد.

 لول گیج مغناطیسی MLG33 قابلیت نصب سوئیچ SPDT سه سیم تیپ میکرو سوئیچ تیپ MS 15  و نیز سوئیچ ریدرله MS 11 را دارد.همچنین قابلیت نصب لول ترانسمیتر تا ارتفاع 5 متر با خروجی 4 الی 20 میلی آمپر را بر روی خود دارد .

*جهت مشاهده تخصصی ، قیمت و فروش  لول گیج مغناطیسی MLG 33 عیوض  کلیک نمایید.

 

لول گیج MLG 55 عیوض تکنیک

 لول گیج MLG 55 عیوض تکنیک ، گرانترین نوع از انواع لول گیج عیوض تکنیک می باشد که اولین بار به سفارش شرکت دیگ ساز پاکفن تولید گردید و همچنان این دیگ ساز از این تیپ لول گیج بر روی بویلر ها و دی اریتورهای خود به همراه سوئیچ MS 15 استفاده می کند . لول گیج مغناطیسی MLG 55 عیوض تکنیک کاملا مشابه تیپ لول گیج MLG 33 می باشد، چه از نظر فشار ، دما ، متریال و ارتفاع ...تنها تفاوت این دو لول در ابعلد اندیکیتور می باشد . بدین صورت که خطکش اندیکیتور لول گیج MLG55 نسبت به MLG 33 پهن تر بوده و دید بهتری از فاصله دور را نسبت به MLG 33 دارد.

MLG55 EYVAZ TECHNIC

 

*جهت مشاهده تخصصی ، قیمت و  فروش لول گیج مغناطیسی MLG 55 عیوض  کلیک نمایید.

 

لول گیج پلی ایتیلن عیوض تکنیک

  لول گیج پلی اتیلن عیوض تکنیک در واقع مدل جدا گانه و مجزایی نیست . همان   لول گیج پلی اتیلن MLG33     و  لول گیج پلی اتیلن MLG55   می باشد که صرفا بخاطر متریال خاص خود نیاز به توضیح بیشتری دارد.لول گیج پلی اتیلن عیوض در نوع تیپ MLG33 و MLG55 از ارتفاع 50 سانتیمتر الی 200 سانتیمتر در متریال UPVC تولید می گردد. قابل ذکر است تمام متریال ها از جمله شناور و اتصالات نیز از UPVC می باشد . لول گیج پلی ایتیلن عیوض تکنیک ماکزیمم فشار PN 6 بار و دمای 60C سانتیگراد را پشتیبانی می نماید .اتصال نیز لول گیج پلی اتیلین به صورت فلنجی و حداکثر سایز 2 اینچ می باشد.

لول گیج پلی ایتیلن عیوض تکنیک مناسب سیالات اسیدی با خورندگی بالا که حتی با استیل SS316 سازگار نیست ، بسیار مناسب می باشد. قابل ذکر است با توجه به نوع طراحی تجهیز اندیکیتور این لول نسب به آکس به آکس تجهیز حدودا 40 سانت ( 20 سانت از بالا و 20 سانت از پایین ) کوتاه تر می باشد .

 لول گیج مغناطیسی پلی ایتیلن عیوض نیز قابلیت نصب سوئیچ SPDT سه سیم تیپ میکرو سوئیچ تیپ MS 15  و نیز سوئیچ ریدرله MS 11 را دارد.همچنین قابلیت نصب لول ترانسمیتر تا ارتفاع 2 متر با خروجی 4 الی 20 میلی آمپر را بر روی خود دارد .

*جهت مشاهده تخصصی ، قیمت و  فروش لول گیج پلی ایتیلن  MLG 55 عیوض   و   لول گیج پلی ایتیلن  MLG 33   کلیک نمایید.


فروش لول گیج عیوض تکنیک

فروش لول گیج عیوض تکنیک همچون فروش سایر لول گیج ها در برند و تنوع متفاوت در طیف فروش محصولات لول گیج و کنترل سطح ما قرار دارد .  در مطالب فوق به درخواست مکرر مشتریان ، با لول گیج عیوض تکنیک و انواع لول گیج مغناطیسی این شرکت آشنا شدید.در اینجا سعی گردیده بود به صورت خلاصه وتیتر وار خاصیت ها و کاربرد انواع لول گیج عیوض به حضور معرفی گردد.اما به جهت آشنایی بیشتر و تخصصی با هریک از لول گیج های مذکور ، فقط کافی است بر روی آن کلیک نموده و به صفحه تخصصی خود لول گیج مذکور منتقل گردید. در صفحه ی تخصصی ضمن تصاویر ، از کلیپ محصول و کاتالوگ pdf نیز بهرمند شوید .

توجه داشته باشید فروش لول گیج عیوض تکنیک امریست تخصصی و متناسب با پروسس طراحی می گردد. همچنین جهت مشاوره فنی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.همانطور که مستحضر هستید تامین و فروش لول گیج عیوض تکنیک از افتخارات ماست و به جراعت می گوییم تخصصی ترین فروشنده ی لول گیج عیوض ما هستیم . در صورت نیاز به بررسی دیتاشیت لول و پیشنهاد فنی نیز می توانید به ما رجوع نمایید.فروش لول گیج عیوض تکنیک تخصص ماست. همچنین پیشنهاد می گردد از محصول لول گیج آیاز نیز دیدن فرمایید.

مقایسه انواع لول گیج عیوض تکنیک

لول گیج عیوض تکنیک

سوالات متداول

لول گیج مغناطیسی دستگاهی جهت نمایش چشمی سیال مایع با امکان خروجی های آنالوگ و دیجیتال در مخازن تحت فشار و دما های مختلف می باشد.
فروش لول گیج مغناطیسی در چندین برند داخلی و خارجی با قیمت های رقابتی متناسب به محل نصب و آپشن های مورد نیاز ، در کنترل تک صورت می پذیرد
قیمت لول گیج مغناطیسی بر مبنای ارتفاع ، فشار ، دما ، نوع سیال ، سایز و استاندارد اتصال و ... متنوع می باشد .با کنترل تک در ارتباط باشید .
جهت سفارشگذاری و خرید لول گیج با کارشناسان ما جهت تبادل اطلاعات در تماس باشید و متناسب با نیاز پیشنهاد فن مالی مکتوب دریافت نمایید.
امتیاز دهید
نظرات کاربران
ماموتی
ماموتی
⭐⭐⭐⭐⭐
ممنون .عالیییییی
حنفی
حنفی
⭐⭐⭐⭐⭐
واقعا دستتون خوش