66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486
تعداد بازدید: 22796
 - 
تعداد نظرات: 3
 - 
نویسنده:
 - 
امتیاز محصول:NaN
لول کنترل دیگ بخار

لول کنترل دیگ بخار

توجه : نمونه های ایرانی ، چینی و اروپایی این محصول نیز موجود می باشد.

 لول کنترل دیگ بخار یاهمان لول سوئیچ  بویلر ، جهت کنترل سطح مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لول کنترل دیگ بخار در فشار کاری 16 bar و سایز اتصال دنده ای سایز 1"NPT ، دمای کاری 220°C تولید می شود. از لول کنترل دیگ بخار ایواز یا هما لول کنترل فانتینی در دیگهای بخار، دی اریتور، تانکهای سوخت، مخازن آب وکندانس و ... استفاده می شود . لول کنترل دیگ بخار از نوع کلید جیوه ای با دو کلید جیوه ای تک کنتاکت و دوکنتاکت می باشد. قابل ذکر است لول کنترل دیگ بخار با میکروسوئیچ و جیوه از برندهای دیگر همچون شاه رضایی و مهرسام نیز قابل ارائه می باشد. جهت دیگ بخار و یا مخازن تحت فشار و دما ، می توانید از انواع لول گیج های موجود ، که جایگزین لول کنترل دیگ بخار با قابیت های بیشتر و نصب و سرویس راحت هستند نیز استفاده نمایید ، جهت بررسی و مشاهده به بخش محصولات لول گیج مراجعه نموده و یا با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل نمایید .

لول سوئیچ مایعات

لول کنترل LS12 دیگ بخار

توجه : نمونه های ایرانی و اروپایی این لول کنترل نیز موجود می باشد.

* جهت خرید و مشاهده سایر لول سوئیچ و لول کنترل دیگ بخار   کلیک نمایید *

دامنه عملکرد:

لول کنترل LS دیگ بخار جهت کنترل کردن سطح مایعات در ارتفاعی که آن را نصب می کنیم مورد استفاده قرار می گیرد.لول کنترل دیگ بخار برند ایواز در فشار کاری 16 bar و سایز اتصال دنده ای سایز 1"NPT دمای کاری 220°C یا 428°F اساس استانداردهای DIN یا ANSI تولید می شود. ازلول کنترل LS دیگ بخار در دیگهای بخار، دی اریتور، منابع تحت فشار، تانکهای سوخت، مخازن آب ، مخازن کندانس و ... استفاده می شود.

طرز کار:

لول کنترل 

 تغییر سطح مایع ، موجب حرکت شناور داخل محفظه لول کنترل دیگ بخار می شود و این حرکت از طریق اهرم ارتباطی و چرخش محورها به وسیله بازوی نگهدارنده به کلیدهای جیوه ای (یا میکرو سوئیچ ها ) منتقل می شود و موجب حرکت جیوه داخل کلید از یک سمت به سمت دیگر می گردد که در نهایت باعث برقراری جریان مابین الکترودهای آن می شود. بدین طریق می توان فرمانهای (ON-OFF) را به مدارهای الکتریکی ارسال و تجهیزات مختلف از جمله الکتروپمپ ها ، سلونوئیدها و غیره را کنترل کرد که در نتیجه آن سطح مایع در ارتفاع مورد نظر ثابت نگه داشته می شود. . همانطور که اشاره شد در لول کنترل ایواز سوئیچ به صورت جیوه ای می باشد ، بعضی از مصرف کننده ها و اپراتورها ترجیح می دهند بجای لول کنترل ایواز از لول کنترل های میکروسوئیچی برندهای دیگر همچون لول کنترل شاه رضائی و لول کنترل مهرسام استفاده نمایند.خوشبختانه این مدل لول کنترل های میکروسوئیچی هم قابل ارائه است.

نصب:

لول کنترل فانتینی

لول کنترل فانتینی دیگ بخار یا به نقل از بازاری های تهران لول کنترل طرح فانتینی از کنار مخازن بصورت عمودی بوسیله لوله ی اتصال ("1) دنده ای یا فلنجی در ارتفاعی که قصد کنترل سطح را داریم نصب می گردد. ویژگیهای این نوع لول کنترل فانتینی ، کنترل کننده سطح مایع عبارتند از :کنترل مستمر و منظم سطح سیال در وضعیت NO-NC ، قابلیت نصب در مکان هایی با حرارت بالا ، قابلیت نصب در مکان هایی که نیاز به ضریب اطمینان بالا دارد ، لول کنترل فانتینی LS قابلیت نصب در مکان های پرخطر که احتیاج به مجوز و گواهی عملکرد دارد ، عدم احتیاج به تعمیرات و سرویس پیاپی، دارای آب بندی کامل با استفاده از مکانیزم بیلوز سیل را می توان نام برد.

فروش لول کنترل دیگ بخار

 فنی مهندسی کنترل تک مفتخر به فروش لول کنترل دیگ بخار جهت مشعل و پمپ ، همچنین لول کنترل میکروسوئیچی شاه رضائی طرح مک دانل آمریکا و لول کنترل ایواز طرح فانتینی ایتالیا را  جهت استفاده در پمپ و مشعل دیگ بخار  را همچون سایر ادوات ابزار دقیق ، تاسیسات بخار و شیرآلات را دارد، اما خواهشمند است قبل از سفارشگذاری جهت خرید لول کنترل دیگ بخار از طریق راههای با واحد فنی و فروش لول کنترل شرکت ما ارتباط برقرار نموده و از موجودی و همچنین قیمت این لول کنترل اطمینان حاصل فرمایید .یادآور می شود در صورت نیاز ، لول کنترل میکروسوئیچی برند شاه رضایی و مهرسام نیز موجود و قابل ارائه می باشد.

لول کنتر مک دانل

لول کنترل مک دانل اصالتا محصول آمریکا می باشد اما با توجه به تحریم ها و نیز نیاز بازار نمونه های داخلی لول کنترل مک دانل نیز مهندسی معکوس و تولید گردیده است .لول کنترل مک دانل از بابت کارایی اختلافی با لول کنترل ایرانی نداشته مگر در ظاهر ، نوع تنظیم سوئیچ ها و تیپ سوئیچ ، اما از نظر اتصال هر دو را می توان جایگزین یکدیگر کرد.

جهت مشاهده لول کنترل شاه رضائی ( مک دانل )  و خرید کلیک نمایید


نام ها و تعاریف اصطلاحات بازاری و صنعتی لول کنترل دیگ بخار :

  • لول کنترل دیگ بخار
  • لول سوئیچ دیگ بخار
  • لول کنترل طرح فانتینی
  • لول سوئیچ
  • لول سوئیچ کله گاوی
  • لول کنترل کله گاوی
  • لول سوئیچ