66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486
تعداد بازدید: 35711
 - 
تعداد نظرات: 3
 - 
نویسنده:
 - 
امتیاز محصول:NaN
لول کنترل شاه رضایی

لول کنترل شاه رضائی

 لول کنترل شاه رضائی با ماهیت لول کنترل دیگ بخار یا به عباراتی لول سوئیچ پمپ و مشعل شاه رضائی جهت کنترل سطح مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. لول کنترل شاه رضائی در فشار کاری 16 bar و سایز اتصال دنده ای سایز 1"NPT ، دمای کاری 220°C تولید می شود. بیشترین کاربرد لول کنترل شاه رضائی طرح مک دانل  در دیگ بخار به جهت کنترل مشعل و پمپ می باشد که البته در دی اریتور، منابع تحت فشار مخازن آب ، نیزاستفاده می شود. لول کنترل شاه رضایی در دو مدل میکروسوئیچی و مدل جیوه ای قابل ارائه می باشد. مزیت لول کنترب شاه رضائی نسبت به لول کنترل عیوض تکنیک تنظیم راحتر تر سوئیچ ها می باشد. توجه داشته باشید ما در مجموعه کنترل تک انواع لول کنترل و لول سوئیچ های متنوع دیگری به جهت دیگ بخار ، مخازن سوخت و مایعات ، سیلوهای غلات و شن و ماسه و ... موجود و قابل ارائه می باشد، جهت بررسی بیشتر یاضمن مراجعه به بخش لول سوئیچ ، می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش ، از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید.

* جهت خرید و مشاهده سایر لول سوئیچ و لول کنترل دیگ بخار کلیک نمایید *

لول کنترل مک دانل

لول کنترل شاه رضائی الگو گرفته از لول کنترل مک دانل آمریکا می باشد که از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار می باشد . لول کنترل مک دانل شاه رضائی جهت کنترل کردن سطح مایعات در ارتفاعی که آن را نصب می کنیم مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لول کنترل مک دانل ایرانی در فشار کاری 16 bar و سایز اتصال دنده ای سایز 1"NPT دمای کاری 220°C اساس استانداردهایDIN یاANSI تولید می شود. بیشترین کاربرد لول کنترل مک دانل شاه رضایی در دیگ بخار به جهت کنترل مشعل و پمپ می باشد که البته در دی اریتور، منابع تحت فشار، تانکهای سوخت، مخازن آب ، نیزاستفاده می شود.

طرز کار:

لول کنترل مشعل

 تغییر سطح مایع ، موجب حرکت شناور داخل محفظه لول کنترل مشعل شاه رضائی  می شود و این حرکت از طریق اهرم ارتباطی و چرخش محورها به وسیله بازوی نگهدارنده به کلیدهای جیوه ای و یا میکرو سوئیچ ها منتقل می شود و موجب حرکت جیوه داخل کلید از یک سمت به سمت دیگر می گردد که در نهایت باعث برقراری جریان مابین الکترودهای این لول کنترل مشعل می شود. بدین طریق می توان فرمانهای (ON-OFF) را به مدارهای الکتریکی ارسال و تجهیزات مختلف از جمله الکتروپمپ ها ، سلونوئیدها و غیره را کنترل کرد که در نتیجه آن سطح مایع در ارتفاع مورد نظر ثابت نگه داشته می شود. 

تاکید می گردد این نوع لول برند شاه رضائی در دو مدل کلید جیوه ای و میکروسوئیچی تولید می گردد.لذا در زمان سفارشگذاری به این موضوع توجه داشته باشید.

نصب :

لول کنترل کله گاوی شاه رضائی

دستگاه کنترل سطح دیگ بخار به اصطلاح بازار ، لول کنترل کله گاویی شاه رضایی  یا به نقل از بازاری های تهران لول کنترل طرح مک دانل امریکا از کنار مخازن بصورت بوسیله لوله ی اتصال ("1) دنده ای یا فلنجی در ارتفاعی که قصد کنترل سطح را داریم نصب می گردد. ویژگیهای این نوع لول کنترل کله گاوی عبارتند از :کنترل مستمر و منظم سطح سیال در وضعیت NO-NC ، قابلیت نصب در مکان هایی با حرارت بالا ، قابلیت نصب در مکان هایی که نیاز به ضریب اطمینان بالا دارد ، قابلیت نصب در مکان های پرخطر که احتیاج به مجوز و گواهی عملکرد دارد ، عدم احتیاج به تعمیرات و سرویس پیاپی، دارای آب بندی کامل با استفاده از مکانیزم بیلوز سیل را می توان نام برد.

فروش لول کنترل شاه رضائی

فروش لول کنترل شاه رضائی نیز همچون سایر لول کنترهای دیگ بخار در این مجموعه به صورت تخصصی صورت می پذیرد . فنی مهندسی کنترل تک مفتخر به فروش انواع لول کنترل و لول سوئیچ مشعل و پمپ ، اقدام به فروش لول کنترل شاه رضائی طرح مک دانل آمریکا و لول کنترل عیوض تکنیک طرح فانتینی ایتالیا را نیز جهت استفاده در پمپ و مشعل دیگ بخار  را همچون سایر ادوات ابزار دقیق ، تاسیسات بخار و شیرآلات را دارد، خواهشمند است قبل از سفارشگذاری جهت خرید لول کنترل شاه رضائی به از طریق راههای ارتیاطی با واحد فنی و فروش لول کنترل شاه رضایی ارتباط برقرار نموده و از موجودی و همچنین قیمت این لول کنترل اطمینان حاصل فرمایید .

لول کنترل عیوض

جهت مشاهده محصول لول کنترل عیوض و یا خرید کلیک نمایید .

  • لول کنترل دیگ بخار
  • لول سوئیچ دیگ بخار
  • لول کنترل طرح مک دانل
  • لول سوئیچ مک دانل
  • لول کنترل شاه رضائی
  • لول کنترل کله گاوی