66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486
تعداد بازدید: 26705
 - 
تعداد نظرات: 2
 - 
نویسنده:
 - 
امتیاز محصول:5
لول سوئیچ خازنی

لول سوئیچ خازنی

  لول سوئیچ خازنی CLS از نوع میله ای خازنی محصول ایرانی با کیفیت و دارای گارانتی در مدل های مخصوص مایعات و جامدات قابل استفاده در مخازن مایعات یا سبلوهای غلات، شن و ماسه با دمای پایین و بالا تا 300 درجه بسته به مدل قابل استفاده می باشد. لول سوئیچ خازنی را بدون واسطه با رقابتی ترین قیمت از ما بخواهید . مدل لول سوئیچ خازنی میله ای CLS از ارتفاع 10 Cm یا حداکثر 100 Cm قابل طراحی و تولید می باشد. تیپ و روکش سنسور لول سوبئیچ خازنی میله ای متناسب با نوع سیال از لحاظ دما ، خورندگی و ویسکوزیته طراحی و تولید می گردد . البته ما انواع لول سوئیج و کنترل سطح در مدهای خازنی و حتی شناوری در برندهای و مدل های دیگر را نیز موجود داریم که جهت بررسی ضمن بررسی بخش محصولات لول سوئیچ وب سایت ، می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش لول سوئیچ در ارتباط باشید.

لول سوئیچ خازنی میله ای

  اساس کار این نوع لول سوئیچ خازنی میله ای بر اساس خاصیت دی الکتریک می باشد. لول سوئیچ خازنی CLS به منظور آنکار سازی حداقل و حداکثر مواد جامد و یا مایع داخل سیلوها و مخازن می باشد. این مدل لول سوئیچ خازنی با کانکشن اتصال 1 1/2 دنده ای قابلیت نصب از کنار و یا بالای سیلو و مخازن را دارد. لول سوئیچ خازنی میله ای دارای یک سنسور میله ای می باشد که هر زمان در هوا باشد ( قسمت خالی مخزن ) با دی الکتریک 1 می باشد و سوئیچ خاموش OFF می باشد و به محض بالا آمدن سیال و برخورد با میله موجب جذب رله و تغییر وضعیت سوئیچ می گردد. در ادامه به چند مدل موجود و سفارشی ساخت لول سوئیچ خازنی پرداخته ایم که متناسب با شرایط کاری مختلف طراحی گردیده اند.


لول سوئیچ خازنی حرارت بالا:

لول CLS-IRH

 لول سوئیچ خازنی حرارت بالا CLSIRH جهت مشخص نمودن سطح جامدات و مایعات با درجه بالا حداکثر تا 300 C از ارتفاع 10 Cm الی 100 Cm طراحی گردیده اند. لول سوئیچ خازنی حرارت بالا CLS-IRH قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی را داشته و می توان از کنار مخزن و یا بالای مخزن نصب گردد. سنسور لول سوئیچ خازنی حرارت بالا مدل CLS-IRH از نوع روکش شده PTEE بوده و همین امر، لول را مناسب سیالات جامد خشک، جامد مرطوب و مایعات با دمای بالا نموده است. قابل ذکر است این لول محدودیت متریال مخزن را نداشته می توان در انواع سیلو و مخازن فلزی، سیمانی و پلاستیکی استفاده نمود.

مشخصات فنی لول CLS-IRH

کشور : ------------------------------ ایرانی

برند : -------------------------- کنترل تک

نوع : -------------------- خازنی میله ای

سرویس : --------- جامدات و مایعات

حداکثر دما : ---------------------- 300C

حداکثر فشار : --------------- " 10 bar "

اتصال : ----------------- " 1 1/2 NPT "

متریال میله : ----------------- " PTFE "

متریال باکس : -------------- آلومینیوم

نوع سوئیچ : -------- SPDT سه سیم

تاخیر در سوئیچ : ----------- 1 S ثانیه

تغذیه : " 220 Ac / 110 Ac / 30 Dc "


لول سوئیچ CLS-RM

این لول سوئیچ خازنی حرارت بالا CLS-RM نیز مانند مدل CLS-IRH می باشد با این تفاوت که متریال میله از استنلس استیل SS می باشد و صرفا جهت سیلوها و سیالات جامد استفاده می شود. اما همچنان قابلیت فشار 10 بار و دمای 300 درجه سانتیگراد را نیز دارد و باتوجه به حذف روکش PTEE نسبت به مدل فوق (CLS-IRH) از حساسیت بالا و عملکرد متناسب تری برخوردار است.


لول سوئیچ خازنی دما پایین:

لول سوئیچ CLS-IR

لول سوئیچ خازنی دما پایین CLS-IR همانطور که از نامش پیداست جهت دمای پایین حداکثر تا 90 درجه سانتیگراد تعریف گردیده است و مناسب جهت سیلو جامدات و مخازن مایع می باشد و سایر مشخصات همانند مدل پیش گفته است.

لول سوئیچ CLS-R

لول سوئیچ خازنی دما پایین CLS-R با سنسور استیل SS جهت سیالات جامد خشک همچون سیلو گندم، غلات، شن و ماسه با دمای پایین زیر 90 درجه می باشد و سایر مشخصات همچون لول سوئیچ های خازنی فوق می باشد.


 لول سوئیچ سیلو

از لول سوئیچ خازنی بواسط کاربرد فراوان و نصب در سیلوهای شن وماسه ، غلات و سایز ذرات جامد ، بعنوان لول سوئیچ سیلو نیز یاد می شود . لول سوئیچ سیلو خازنی نسبت به مدل های اروپایی ، ضمن کیفیت بالا از قیمت پایین تری نیز برخوردار می باشد. هر چند جهت سیلو می توانید از لول سوئیچ های موتوری و کابلی خازنی ما نیز استفاده نمایید.البته از لول سوئیچ های موتوری نیز بعنوان لول سوئیچ سیلو نیز باد می گردد که در مدل های RSP01 و RSP02 ارئه می گردد . در بخش محصولات مشابه یا از منوی محصولات شاخه ی کنترل سطح ، زیر شاخه ی لول سوئیچ می توانید از سایر لول سوئیچ های سیلو مشاهده نمایید.


فروش لول سوئیچ خازنی

فروش لول سوئیچ خازنی همچون انواع کنترل سطح خازنی ، شناوری ، آلتراسونیک و ... موجود ، در طیف فروش ما قرار دارد . فنی مهندسی کنترل تک لول سوئیچ خازنی را باتوجه به نیاز روز افزون بازار در حیطه ی فروش محصولات خود قرار داده است که انتظارات مشتریان همیشگی مرتفع گردد. فروش لول سوئیچ های خازنی میله ای در کنار لول سوئیچ های پره ای، سول های مناسبی جهت سیلوها با شرایط کاری مختلف طراحی گردیده که نیاز به محصولات خارجی با هزینه های بالا را از بین برده است. جهت مشاهده انواع لول سوئیچ اینجا را کلیک نمایید و همچنین جهت مشاوره فنی و فروش لول سوئیچ خازنی با واحد فروش در ارتباط باشید.


محصولات مشابه:

لول سوئیچچ پره ای سیلو (دما بالا)

لول سوئیچچ پره ای سیلو (دما پایین)

لول سوئیچ خازنی کابلی