66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486
تعداد بازدید: 24902
 - 
تعداد نظرات: 2
 - 
نویسنده:
 - 
امتیاز محصول:5
لول سوئیچ موتوری

لول سوئیچ موتوری

 این مدل لول سوئیچ موتوری "لول سوئیچ روتاری" LEVEL SWITCH موتور 220 ولت و به اصطلاح بازار لول سوئیچ پره ای جهت استفاده در کارخانه های آسفالت سازی ، شن و ماسه ، سیلو گندم ،خوراک دام وغلات مورداستفاده قرار می گیرد .کانکشن لول سوئیچ موتوری RPS2 از نوع دنده با سایز 1.5 اینچ ، متریال شفت و پره از استیل SS بوده و منیم فشار جهت استاپ موتور 0.8BAR می باشد. ماکزیمم دمای این لول سوئیچ موتوری نیز 120 درجه می باشد بر حسب استاندار می باشد، هرجند با در نظر گرفتن تغییراتی در لول سوئیچ موتوری RSP2 تا دمای 160 درجه ساتیگراد نیز عملکرد مناسبی را از خود نشان داده است. البته ما جهت سیلوها انواع لول سوئیچ موتوری و خازنی دیگری نیز موجو داریم که جهت بررسی ضمن مراجعه به بخش محصولات لول سوئیچ وب سایت ، می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

کلیپ های محصول در انتهای اسلایدر عکس واقع شده

لول سوئیچ پره ای

    این مدل لول سوئیچ موتوری LEVEL SWITCH به اصطلاح بازار لول سوئیچ پره ای جهت استفاده در مصارف آسفالت و سیلو شن و ماسه ،گندم ،خوراک دام و غلات ، حبوبات و غیر مورد استفاده قرار می گیرد .کانکشن لول سوئیچ پره ای RSP-2 از نوع دنده ای با سایز 1.5 اینچ می باشد و همچنین متریال شفت و پره از نوع استیل SS بوده . منیم فشار جهت استاپ و استارت موتور آرمیچر 0.8BAR می باشد . ماکزیمم دمای این لول سوئیچ پره ای نیز 120 درجه می باشد که مناسب سیالات تا دمای کاری 110 درجه خواهد بود . البته در تولیدات جدید با لحاظ اصلاحاتی لول سوئیچ پرهای RSP2 تا دمای 160 درجه نیز عملکرد قابل قبولی را از خود نشاتن داده است . لازم به ذکراست مدل RSP01 نیز از همین برند و با همین مشخصات موجود می باشد و تنها اختلاف این دو مدل لول سوئیچ پره ای در ماکزیمم دمای کاری بوده که در مدل RSP-01 ماکزیمم 85 درجه و در مدل RSP02 ماکزیمم دما 120 تا 160 درجه می باشد که قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود .

ویژگی های :

لول سوئیچ روتاری

تولید داخلی لول سوئیچ روتاری

قیمت رقابتی لول سوئیچ روتاری

سهولت در نصب و استفاده

تحمل دمای بیشتر از 140 درجه

قابلیت ساخت در ارتفاع درخواستی

مشخصات:

لول سوئیچ روتاری RSP02

مدل : --------------------------------- RSP 02

ﻓﺸﺎر استاپ :-------------- 0.5 ~ 0.8 bar

ﮔﻠﻨﺪﻫﺎ : ------------------------------- PG13.5

دﻣﺎی ﮐﺎر دﺳﺘﮕﺎه :  --- 20°- ~ 140+° C

ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺟﺮم ﺣﺠﻤﯽ ﻣﻮﺍد : - 100Kg/m3

متریال کاور : -------------------------- آلمنیوم

متریال پره و شفت : ------ استیل SS304

ﺧﺮوﺟﯽ دﺳﺘﮕﺎه : SPDT Micro switch

ﻧﺤﻮه ﺍﺗﺼﺎل : ----------------- 1.5" Thread

ﺗﻐﺬﯾﻪ : --------------------- 220VAC 50Hz

طول شفت : -----------------------  سفارشی


*****

لول سوئیچ RSP02

لول سوئیچ های موتوری قابل ارائه در مدل : لول سوئیچ RSP02 و لول سوئیچ RSP01 می باشد . این دو لول سوئیچ کاملا از جهت عملکردی یکسان می باشند با این تفاوت که در لول سوئیچ RSP02 جهت تحمل دمای بیشتر تا حداکثر 120C ، مابین کانکشن اتصال و باکس لول سوئیچ که متعلقات الکترونیکی در ان قرار دارد ، یک عدد بیلوز یا آکاردئون قرار گرفته است که با عبور جریان هوا میزان انتقال دمایی از داخل سیلو به باکس را چندین برابر کاهش می دهد . اما در لول سوئیچ RSP1 این بیلوز در نظر گرفته نشده و جهت استفاده در سیلوهایی که دمای پایین تر ار 80 درجه را دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

در نتیجه با توحه به تحمل دمای بالاتر در لول سوئیچ RSP02 ، نسبت به تیپ RSP01 از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد.


فروش لول سوئیچ موتوری

فروش لول سوئیچ موتوری RSP02 یا روتاری همانطور که اشاره شد ، همچون انواع و مدل های متنوع لول سوئیچ در طیف فروش ما قرار دارد . فنی مهندسی کنترل تک پس از ارائه لول موتوری RSP 01 و تقاضای بالا جهت خرید لول سوئیچ موتوری با تحمل دمای کاری بالاتر اقدام به تامین و فروش لول سوئیچ موتوری RSP 02 نمود. لول سوئیچ موتوری RSP2 با تجهیز به بیلوز حرارتی و واشر نسوز ، قابلیت تحمل بالاتری جهت کارخانه هایی همچون آسفالت سازی را دارد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نیز دریافت پیشنهاد فنی و مالی مناسب با نیاز خود با کارشناسان ما در واحد فروش لول سوئیچ موتوری در ارتباط باشید .خواهشمند است جهت اعلام موجودی و قیت لول سوئیچ موتوری RSP 02 با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

محصول مشابه :

لول سوئیچ موتوری RSP01