66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486
تعداد بازدید: 36279
 - 
تعداد نظرات: 3
 - 
نویسنده:
 - 
امتیاز محصول:NaN
کنترل ولو سه راهه

کنترل ولو سه راهه سامسون

شیر کنترل ولو سه راهه سامسون مدل Samson 3244 Three-way Valve محصول کشور آلمان جهت کنترل دبی در دو تیپ کنترل ولو سه راهه میکسینگ mixing و کنترل ولو سه راهه دایورتینگ diverting به صورت کنترلی و یا on/off طراحی گردیده است . کنترل ولو سه راهه سامسون از سایز 1/2 الی 6 اینچ در استاندارد DIN و ANSI در متریال های فولاد ، استیل و چدن تولید می گردد . کنترل ولو سه راه سامسون مدل 3244 در فشار PN10 الی PN40 و ماکزیمم دمای 450C متناسب با متریال می باشد. توجه داشته باشید انواع کنترل ولو از برندهای اروپایی و ایرانی دیگر نیز موجود می باشد ، جهت مشاهده و بررسی ضمن مراجعه به بخش محصولات کنترل ولو می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان ما از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید.

* جهت مشاهده سایر کنترل ولو ها و شیرآلات   کلیک  نمایید *

شیر کنترلی سه راهه

  شیر کنترلی سه راهه سامسون مدل Samson 3244 Three-way Valve محصول کشور آلمان جهت کنترل دبی در دو تیپ شیر سه راهه میکسینگ mixing و شیر کنترلی سه راهه دایورتینگ diverting از سایز 1/2 الی 6 اینچ در استاندارد DIN و ANSI در متریال های فولاد ، استیل و چدن تولید می گردد . شیر کنترلی سه راهه مدل 3244 سامسون در فشار PN10 الی PN40 و ماکزیمم دمای 450C متناسب با متریال می باشد. شیر کنترلی سه راهه در سایتهای مختلف صنعتی و تخصصی که سیستم هوای فشرده داشته باشند ، برای خطوط بخار ، مایعات و گازهای غیر قابل اشتعال مورد استفاده قرار می گیرد.

کنترل ولو سه راهه میکسینگ

از شیر کنترل ولو سه راه میکسینگ جهت میکس و ترکیب سیالات استفاده می گردد . بدین ترتیب که در شیر سه راه میکسینگ mixing سامسون با سیت و پلاک خاص خود دو ورودی A و B جهت ورود دو سیال و بعد از ترکیب از خوروجی سوم ( خروجی AB ) سیال متناسب با کورس تعریف شده توسط آی تو پی پوزیشنر خارج می گردد.

کنترل ولو سه راهی دایورتینگ

از شیر کنترل ولو سه راهی داویرتینگ diverting نیز با تغیر مکانزیم ورودیها و خروجی و همچنین طراحی سیت و پلاک ، جهت هدایت سیالو به نوعی تغیر مسیر سیال استفاده می گردد . بدینگونه که مسیر AB سیال وارد و از خروجی های A و B به مسیرهای جداگانه هدایت می گردد .

کنترل ولو دایورتینگ

ویژگی های :

کنترل ولو سه راهی سامسون

  • تولید دو تیپ diverting و mixing
  • استفاده به صورت کنترلی یا ON/OFF
  • استاندارد کانکشن DIN یا ANSI

مشخصات :

کنترل ولو 3244 سامسون

برند کنترل ولو 3244 : ------------ SAMSON

تیپ: -------------- 3244 Three-Way-Valve

سایز کنترل ولو 3244 : ------------ 1/2 ~ 6"

کانکشن کنترل ولو 3244 : -- ANSI / DIN

متریال: -------------- CS / SS / GG / GSC

ماکزیمم فشار: ---------------------- PN16-40

ماکزیمم دما کنترل ولو 3244 :------ 220c

کاربرد: -------------- مایعات/گاز/بخار/هوا..

عملکرد: ----------------------- on-off / کنترلی

کاربری: ------------- میکسینگ / دایورتینگ

نصب :

کنترل ولو سه راهی پنوماتیک 

در ادامه به نصب کنترل ولو سه راهی پنوماتیک سامسون خواهیم پرداخت . با توجه به اینکه فشار سیال در خروجی شیر کاهش می یابد، به منظور افزایش حجم آن اغلب ضروری است که خط لوله خروجی ولو با قطر بیشتری در نظر گرفته شود. توصیه می شود در صورت نیاز در نزدیکی محل نصب کنترل ولو سه راهی پنوماتیک یک ساپورت قرار دهید تا از ایجاد تنش و لرزش جلوگیری شود. جهت جلوگیری از ورود اجسام خارجی به داخل کنترل ولو سه راهی پنوماتیک از یک صافی در ورودی آن استفاده شود. برای راه اندازی دستگاه باید فشار هوای فشرده خروجی از کمپرسور را بوسیله رگلاتور به فشار مورد نیاز اکچوئیتور برسانید. هوای فشرده مورد نیاز اکچوئیتور را می توان از جدول مربوطه و یا پلاک مشخصات اکچوئیتور تعیین کرد. برای این کار وقتی که ولو کاملاً بسته یا باز می باشد، به سایز و اختلاف فشار بین ورودی و خروجی کنترل ولو سه راهی پنوماتیک نیز توجه داشته باشید.

توجه: در صورتی که کنترل ولو سه راهی پنوماتیک به صورت تدریجی مورد استفاده قرار گیرد ، هوای خروجی از رگلاتور ابتدا واردI to P شده و از خروجی آن به اکچوئیتور منتقل شود. در صورتی که نیاز به صورت حالت On/Off باشد، دیگر نیاز به I to P نیست و هوای فشرده مستقیما از رگلاتور به سلونوئید کنترل ولو سه راهی پنوماتیک وارد می شود و از خروجی سلونوئید ولو به اکچوئیتور می رسد.

همچنین در مواقعی که نیاز پاین آمدن استاندارد نشتی یا همان لکیج کنترل ولو باشد از روکش تفلونی جهت پلاگ ولو استفاده می گردد.

توجه: برای تنظیمات  I to P (  آی تو پی پوزیشنر ) و نصب و راه اندازی آن باید از بروشور خود I to P استفاده نمایید. در موقع استفاده از I to P به تیپ آن توجه داشته باشید.

فروش کنترل ولو سه راهی

فروش کنترل ولو سه راهی نیز همچون سایر کنترل ولو های سامسون و نیز ترکیه ، عیوض تکنیک و ..... در واحد فروش کنترل تک صورت می پذیرد . نیز فنی مهندس کنترل تک متخصص در طراحی ، سایزینگ و فروش انواع کنترل ولو منجمله فروش کنترل ولو سه راهی در دوتیپ میکسینگ و دایورتینگ از برند سامسون آلمان ، سامسون ترکیه ، فیشر ، هانیول و سایر برندها فعالیت دارد . فروش کنترل ولو سه راهی امریست تخصصی چرا که جدا از نوع عملکرد ولو سه راهه ، مشخصات سایز ، فشار ، دما ، حجم دبی و ... نیز باید بررسی گردد . شما می توانید با قرار دادن اطلاعات پروسسی خود با کارشناسان ما در واحد فروش کنترل ولو سه راهی ، بهترین پیشنهاد فنی و مالی را دریافت نموده و از انتخاب ولو سه راهه اطمینان خاطر بعمل آورید . لطفا جهت گرفتن قیمت کنترل ولو سه راهی سامسون آلمان مدل 3244 نیز موجودی و قیمت سایر کنترل ولو ها و شیرآلات از طریق با واحد فروش کنترل ولو تماس حاصل فرمایید .

تعاریف متعارف در صنعت و بازار :

  • کنترل ولو سه راهه
  • شیر کنترل ولو سه راهه
  • کنترل ولو سه راهه پنوماتیکی
  • کنترل ولو 3244 سامسون
  • کنترل ولو میکسینگ
  • کنترل ولو دایورتینگ

محصولات مشابه:

کنترل ولو عیوض تکنیک        کنترل ولو سه راهه سامسون        کنترل ولو 3241 سامسون