66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486
تعداد بازدید: 39674
 - 
تعداد نظرات: 4
 - 
نویسنده:
 - 
امتیاز محصول:NaN
کنترل ولو سامسون

شیر کنترل ولو 3241 سامسون

شیر کنترل ولو 3241 سامسون محصول کشور آلمان بوده که جهت کنترل دبی و جریان به صورت کنترلی توسط تجهیز آی توپی پوزیشنر و یا به صورت ON/OFF مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از کنترل ولو ( شیر کنترل ولو 3241 سامسون ) از سایز 1/2 الی 12 اینچ در متریال های چدنی ، فولادی ، استیل تولید می گردد . کنترل ولو 2411 عیوض تکنیک نیز مهندسی معکوس همین شیر کنترل ولو 3241 سامسون می باشد که در طیف فروش محصولات کنترل ولو ما هر دو برند موجود می باشد. شیر کنترل ولو 3241 سامسون به صورت خطی ( لینیر ) عمل می نمایید و نیز قابلیت نصب انواع آی توچی پوزیشر خطی برندهای معتبر را دارد. قابل ذکر است کنترل ولو های 3241 سامسون مونتاژ ترکیه نیز قابل ارائه می باشد.توجه نمایید جهت بررسی و مشاهده سایر کنترل ولو های موجود و قابل ارائه ، ضمن امکان مراجعه به بخش محصولات شیر کنترلی وب سایت ، می توانید به طور مستقیم با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید و از استعلام قیمت ، موجودی و مشاوره فنی بهره ببرید.


* جهت مشاهده سایر کنترل ولو ها و شیرآلات کلیک نمایید *


شیر کنترل ولو سامسون

شیر کنترل ولو سامسون پنوماتکی 3241 سامسون محصول کشور آلمان بوده که جهت کنترل دبی و جریان به صورت کنترلی توسط تجهیز آی توپی پوزیشنر و یا به صورت ON/OFF مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از شیر کنترل ولو سامسون پنوماتیکی تیپ Samson 3241 از سایز 1/2 الی 12 اینچ در متریال های چدنی ، فولادی ، استیل تولید می گردد . شیر کنترل ولو پنوماتیکی 2411 عیوض تکنیک نیز از روی همین کنترل ولو سامسون 3241 کپی برداری و مهندسی معکوس شده است . این مدل از شیر کنترل ولو سامسون در فشار نامی PN16 , 25 , 40 و دمای 220 و 300 درجه متناسب با متریال درخواستی می باشد.

کنترل ولو سامسون در سایزهای مختلف در دو برند سامسون آلمانی و سامسون ترک که تحت لیسانس آلمان در ترکیه تولید می گردد ، موجود می باشد .

عملکرد:

شیر کنترلی سامسون

 شیر کنترلی سامسون تیپ 3241 یا به اصطلاح کنترل ولو لینیر  بوسیله نیروی هوای فشرده و اکچوئیتور دیافراگمی می تواند میزان دبی را کنترل نماید. شیر کنترلی سامسون می تواند در حالت عادی باز یا بسته باشد که بوسیله تغییر وضعیت فنرهای داخل اکچوئیتور این کار امکان پذیر است. اکچوئیتور شیر کنترلی سامسون 3241 با تغییر میزان فشار هوای داخل خود بصورت تدریجی ، شفت متصل به اکچوئیتور را به حرکت درآورده و فاصله بین سیت و پلاگ را تغییر  می دهد که نتیجتاً دبی سیال بدینوسیله قابل کنترل است. فشار هوای داخل اکچوئیتور شیر کنترلی سامسون را می توان بوسیله رگلاتور و مبدل های I to P از طریق جریان 4...20mA کنترل نمود.

نصب:

کنترل ولو

شیر کنترل ولو سامسون تیپ 3241 فقط برای نصب در خطوط افقی مناسب می باشد. جهت جریان سیال در داخل شیر کنترل ولو سامسون بایستی مطابق فلش روی بدنه باشد. کنترل ولو سامسون 3241 باید طوری نصب شود که اکچوئیتور آن پس از نصب به صورت عمودی رو به بالا قرار داشته باشد.

در مواردی که سیال بخار باشد ، برای محافظت شیر کنترل ولو سامسون از ورود کندانس خط به داخل آن، خط باید شیب ملایمی متمایل بر جهت جریان داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از ایجاد کندانس در سیستم  می توان از یک تله بخار استفاده کرد.پس از نصب شیر کنترل ولو سامسون تیپ 3241 باید توجه داشت که تحت فشار فیزیکی از جانب خط قرار نگرفته باشد. با توجه به اینکه فشار سیال در خروجی کنترل ولو کاهش می یابد، به منظور افزایش حجم آن اغلب ضروری است که خط لوله خروجی ولو با قطر بیشتری در نظر گرفته شود. توصیه می شود در صورت نیاز در نزدیکی محل نصب شیر کنترل ولو سامسون تیپ 3241 یک ساپورت قرار دهید تا از ایجاد تنش و لرزش جلوگیری شود. جهت جلوگیری از ورود اجسام خارجی به داخل شیر از یک صافی در ورودی آن استفاده شود. برای راه اندازی دستگاه باید فشار هوای فشرده خروجی از کمپرسور را بوسیله رگلاتور به فشار مورد نیاز اکچوئیتور برسانید. هوای فشرده مورد نیاز اکچوئیتور را می توان از جدول مربوطه و یا پلاک مشخصات اکچوئیتور تعیین کرد. برای این کار وقتی که ولو 3241 سامسون کاملاً بسته یا باز می باشد، به سایز و اختلاف فشار بین ورودی و خروجی ولو نیز توجه داشته باشید.

توجه: در صورتی که شیر کنترل ولو سامسون تیپ 3241 به صورت تدریجی مورد استفاده قرار گیرد ، هوای خروجی از رگلاتور ابتدا واردI to P شده و از خروجی آن به اکچوئیتور منتقل شود. در صورتی که نیاز به صورت حالت On/Off باشد، دیگر نیاز به I to P نیست و هوای فشرده مستقیما از رگلاتور به سلونوئید ولو وارد می شود و از خروجی سلونوئید ولو به اکچوئیتور می رسد.

توجه: برای تنظیمات I to P ( آی تو پی پوزیشنر ) و نصب و راه اندازی آن باید از بروشور خود I to P استفاده نمایید. در موقع استفاده از I to P به تیپ آن توجه داشته باشید.

ویژگی های :

کنترل ولو سامسون 3241

  • تنوع متریالی کنترل ولو سامسون 3241
  • امکان نصب هندویل کنترل ولو سامسون 3241
  • بازه ی گستره سایز بندی
  • سهولت در تامین قطعات یدکی
  • تولید در استاندارد ANSI و DIN
  • استفاده به صورت کنترلی یا ON/OFF

مشخصات:

شیر پنوماتیک سامسون

برند شیر پنوماتیک سامسون : -------------------- Samson

تیپ: ----------------------------------------- Globe Vlave 3241

سایز شیر پنوماتیک سامسون : -------------------- 1/2 ~ 12"

کانکشن: ---------------------------------------------- ANSI / DIN

متریال: ----------------------------------- CS/ SS/ GG/GSC25

ماکزیمم فشار: -------------------------------------- PN16-25-40

ماکزیمم دما شیر پنوماتیک سامسون : ------- 220/320 C

کاربرد: ----------------------------- مایعات،گاز،بخار،هوا،سوخت

نوع عملکرد شیر پنوماتیک سامسون : ON/OF یا کنترلی

فروش کنترل ولو سامسون

فروش کنترل ولو سامسون همچون سایر محصولات کنترل ولو و نیز محصولات سامسون در طیف فروش محصولات ما قرار گرفته است .کنترل تک متخصص در فروش کنترل ولو سامسون با بررسی جزئیات پروسسی و همچنین فروش کنترل ولو های جایگزین از برند فیشر ، آلمان ترک ، عیوض تکنیک ایران و سایر برند های معتبر عمل می نماید . باتوجه به تخصصی بودن کنترل ولو سامسون جهت دریافت بهترین پیشنهاد فنی مالی متناسب با نیاز مصرف کننده با کترشناسان ما در واحد فروش کنترل ولو سامسون در ارتباط باشد. همچنین به جهت گرفتن قیمت کنترل ولو سامسون آلمان و همچنین موجودی سایر کنترل ولو ها و شیرآلات با واحد فروش کنترل ولو در ارتباط باشید .

تعاریف متعارف در صنعت و بازار :

کنترل ولو سامسون

شیر کنترل ولوسامسون

کنترل ولو پنوماتیکی

کنترل ولو 3241 سامسون

محصولات مشابه:

کنترل ولو عیوض تکنیک

کنترل ولو سه راهه سامسون

 کنترل ولو 3241 سامسون