66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486

لول سوئیچ عیوض تکنیک
 - 
نویسنده: مهندس سعیدی
 - 
تعداد بازدید: 5208

لول سوئیچ عیوض تکنیک

بررسی تفاوت های لول سوئیچ عیوض در یک نگاه

لول سوئیچ عیوض تکنیک

*** توجه : در این بخش به بررسی و معرفی لول سوئیچ های عیوض تکنیک پرداخته ایم ، به جهت مشاهده و خرید انواع لول سوئیچ به بخش محصولات   لول سوئیچ عیوض  در وب سایت مراجعه فرمایید.

لول سوئیچ عیوض تکنیک

  ما در اینجا به معرفی و بررسی لول سوئیچ عیوض تکنیک پرداخته ایم .به طور کلی بایستی گفت که لول سوئیچ ها تجهیزات صنعتی هستند که جهت مشخص نمودن سطح سیال مایعات و ذرات جامد در مخازن ، سیلوها و چاه مورد استفاده قرار می گیرند .حال ممکن است این مخازن و سیال مورد نظر از ارزش مالی و حساسیت ایمنی کم خطری همچون مخازن کوچک آب باشد که مشخصا تیپ لول سوئیچ نیز از قیمت پایین تری برخورد دار بوده ، یا مخازنی همچون مخازن نفت و پتروشیمی که هم سیال ارزش مالی بالایی داشته و اهم ایمنی مخازن بسیار حائض اهمیت بوده و نیاز به لول سوئیچ ها باضریب اطمینان بالاتر و مشخصا گران قیمت تر می باشد . لول سوئیچ عیوض تکنیک مدل ها و تیپ های متفاوتی دارند ، اما لول سوئیچ مورد بحث ما لول سوئیچ شناوری ( فلوتر مگنتیک ) و لول سوئیچ خازنی عیوض می باشد ، البته عمده بحث برند لول سوئیچ عیوض تکنیک هستند.

قابل توجه شما دوستان که هریک از لول سوئیچ های عیوض تکنیک و سایر برندهایی که معرفی می شوند ، موجود بوده و امکان فروش فراهم است ، فقط کافیست بر روی لول سوئیچ کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی ، لول سوئیچ مورد نظر که دارای تصاویر بیشتر ، کاتالوگ pdf و مشخصات کاملتری داراد ، وارد شوید.

ابتدا به لول سوئیچ عیوض تکنیک خواهیم پرداخت . شرکت  عیوض تکنیک Eyvaz Co   با نام رسمی ابزار دقیق سام در بخش تولیدات لول سوئیچ شناوری ، فعالیت مثمر ثمری داشته که با جرات می توان گفت یکی از قدرمند ترین و با کیفیت ترین شرکت تولید کننده لول سوئیچ در ایران و کشورهای منطقه می باشد.لول سوئیچ عیوض تکنیک متناسب بامدلی که دارند در وندور اکثر شرکت های معتبر داخلی ، همچون نفت و پالایشگاه ، پتروشیمی و نیروگاه ، آبفاضلاب و گاز ، صنایع لبنی ، بهداشتی ، غذایی و دارویی و ... ثبت می باشند.

لول سوئیچ عیوض تکنیک در مدل شناوری را می توان  لول سوئیج LS02  ,   لول سوئیچ LS04  ,  لول سوئیچ LS06  ,  لول سوئیچ LS08   لول سوئیچ LS10  ,   لول سوئیچ LS12   و   لول سوئیچ LS14   و در مدل   لول سوئیچ خازنی LSP4 را معرفی کرد که در ادامه به یکایک این لول سوئیچ های عیوض تکنیک خواهیم پرداخت ، همچنین در صورت نیاز به خرید لول سوئیچ و یا اطلاعات تکمیلی بر روی لول سوئیچ مورد نظر کلیک نمایید:

*جهت مشاهد و خرید  انواع لول سوئیچ  کلیک نمایید.

______________________

لول سوئیچ LS02 عیوض

LS02 EYVAZ TECHNIC

   لول سوئیچ LS02 عیوض از نوع فلوتری یا شناوری می باشد و در طیف لول سوئیچ عیوض تکنیک می باشد که از کنار مخزن SIDE بر روی مخازن جهت کنترل سطع مایعات بکار برده می شود . کانکشن لول سوئیچ LS02 عیوض تکنیک جهت اتصال به مخزن سایز 1" اینچ رزوه BSP می باشد .متریال شناور لول سوئیچ عیوض تکنیک از استیل SS304 بوده و همچنین متریال اهرهم متصل به شناور و بدنه اصلی از برنج MS58 می باشد. منیمم دانسیته ی شناور نیز 0.6g/cm3 در نظر گفته شده است . ماکزییم فشار کاری لول سوئیچ LS02 عیوض P6 بار با تحمل دمایی 100C می باشد. سوئیچ های در نظر گرفته شده جهت لول سوئیچ LS02 عیوض دو عدد از نوع میکروسوئیچ سه سیم SPDT با تحمل جریان 3A ac بوده که یکی جهت مقدار پایین L ( وقتی شناور پایین است ) و دیگری جهت قسمت بالا H ( وقتی شناور بر روی سطح سیال غوطه ور شده و به بالا می آید ) در نظر گرفته شده است . مکانیزم عملکرد این لول سوئیچ LS02 عیوض ، مغناطیسی نمی باشد و دراقع مکانیکی می باشد که صرفا با بالا و پایین رفتن شناور ، اهرم رابط شستی میکرو سوئیچ را فشرده و میکروسوئیچ عمل می نماید که معمولا جهت فرمان به پمپ و آلارم استفاده می گردند.

با احتساب توضیحات فوق لول سوئیچ LS02 عیوض جهت سیالاتی همچون آب ، گازوئیل ، مخازن کندانس و سوخت و... مناسب است . در نظر داشته باشید که لول سوئیچ LS02 با کیفیت مناسب در حیطه ی لول سوئیچ های ارزان قیمت بوده و در صنایع خرد و پایین دست ماربرد و فروش فراوانی دارد.

*جهت مشاهده تخصصی و خرید  لول سوئیچ LS02 عیوض تکنیک  کلیک نمایید .

***

لول سوئیچ LS04 عیوض

LS04 EYVAZ TECNIC

   لول سوئیچ LS04 عیوض تکنیک در طیف فروش لول سوئیچ عیوض تکنیک بوده و نیز همچون لول LS02 مکانیزم شناوری الکترومکانیکی یا فلوتر مغناطیسی دارد،اما بسیار متفاوت تر . لول سوئیچ LS04 عیوض نیز از کنار مخزن به صورت SIDE ولی به صورت فلنجی متصل می گردد و جهت سیالات مایع طراحی گردیده است . سایز فلنج به صورت خاص و فارغ از سایزهای روال بازار بوده ، به همین جهت همراه لول سوئیچ LS04 عیوض ، یک عدد فلنج مقابل هم در نظر گرفته شده است که مشکلی به جهت نصب وجود نداشته باشد . متریال فلنج لول سوئیچ LS04 عیوض در دونوع استیل SS304 و آهنی CS بوده که با توجه به نیاز به اتصال فلنج مقابل به صورت جوشکاری بر روی مخازن ، باید نوع متریال فلنج مقابل متناسب با جنس مخزن انتخاب شود . اما متریال فلنج فقط از استیل SS304 طراحی گردیده است.

همچنین متریال شناور ( توپی ) از استیل SS304 با دانسیته 0.6g/cm3 ، متریال اهرم و متعلقات در ارتباط با سیال نیز از استیل SS304 و متریال کاور بیرونی نیز از آلمینیوم AL می باشد . ماکزییم فشار طراحی لول سوئیچ LS04 عیوض تکنیک PN10 با تحمل دمایی 150C درجه سانتیگراد می باشد که دارای یک عدد میکرو سوئیچ SPDT ON/OFF با تحمل جریان 15A AC و یا 0.5A dc می باشد. از ویژگی های منحصربه فرد لول سوئیچ LS04 عیوض باید به بازه ی قابل تنظیم موقعیت سوئیچ بالا H و پایین L اشاره داشت که به راحتی قبل از نصب ، قابل تغیر می باشد.

با توجه به مشخصات فنی فوق باید گفت که لول سوئیچ LS04 عیوض تکنیک جهت مخازن آب داغ ، دی اریتور ، مخازن سوخت ، مخازن اسیدی و مخازن تحت فشار بسیار مناسب بوده و مصرف کننده با آسودگی خاطر می تواند به لول سوئیچ LS04 عیوض اطمینان داشته باشد . از نظر قیمتی نیز این مدل لول سوئیچ عیوض تکنیک در بازه ی قیمتی متوسط به پایین قلمداد می گردد .

*جهت مشاهده تخصصی و خرید   لول سوئیچ LS04 عیوض   کلیک نمایید .

***

لول سوئیچ LS14 عیوض تکنیک

    LS14 EYVAZ TECHNIC

   لول سوئیچ LS14 عیوض تکنیک تشابه زیادی با مدل لول سوئیچ LS14 عیوض دارد ، لول سوئیچ LS14 عیوض تکنیک چه از بابت ظاهر و چه از بابت مشخصات فنی همچون لول سوئیچ LS14 نیز از نوع لول های فلوترمغناطیسی یا همان المترومکانیکی است که به صورت SIDE از کنر مخازن با فلنج مقابل استاندارد خاص متصل می گردد.بازه ی سوئیچ بالا و پایین لول LS14 بر خلاف مدل LS14 قابل تنظیم نبوده و ثابت می باشد . ماکزییم دمای طراحی این مدل از لول سوئیچ عیوض 250 C درجه با تحمل فشار ماکزیمم PN25 بار می باشد . منیمم دانسیته ی شناور 0.7g/cm3 بوده و خروجی سوئیچ نیز از نوع SPDT ON/OFF سه سیم 10A ac یا 0.6A dc می باشد. متریال شناور ، فلنج ثابت و اهرم از استیل SS304 و متریال کاور از آلمینیوم AL و نیز متریال فلنج مقابل از استیل SS304 یا آهن CS است.

همانطور که واضح است از لول سوئیچ LS14 عیوض تکنیک جهت سیالات مایع در مخازن آب ، اسید ، سوخت ، آب داغ ، مواد غذایی ، دارویی و بهداشتی به وفور استفاده می گردد و از نظر قیمتی نیز لول سوئیچ LS14 عیوض در رتنج قیمتی متوسط تعریف می گردد.

*جهت مشاهده تخصصی و خرید   لول سوئیچ LS14 عیوض  کلیک نمایید .

***

لول سوئیچ LS06 عیوض

LS06 EYVAZ TECHNIC

    لول سوئیچ LS06 عیوض تکنیک از نوع لول سوئیچ فلوتر مگنتیک بوده که اغلب به صورت TOP از بالا و در شرایط خاص به صورت SIDT در داخل یک چمبر از کنار بر روی مخازن سیالات مایع استفاده می گردد. لول سوئیچ LS06 عیوض از یک شناور ، یک میله عمودی ، سوئیچ 1 الی 4 عدد و ترمینال باکس سر بندی تشکیل شده است .این مدل لول سوئیچ عیوض قابلیت تعیرف یک الی چهار سوئیچ از نوع ریدرله دوسیم و یا سه سیم در یک الی چهار موقعیت متنوع را دارد . لول سوئیچ LS06 عیوض از ارتفاع 25cm الی 200cm باماکزیمم دمای 150C درجه و فشار PN 16 در نوع اتصال فلنجی و رزوه ای و کلمپی در سایز 2" استاندارد ANSI و DIN تولید می گردند .

شناور لول LS06 در متریال های استیل SS04 و استیل SS316 در دانسیته ی 0.7g/cm3 و همچنین متریال تیتانیوم TI با دانسیته ی 0.5g/cm3 طراحی می گردد.همچنین متریال میله و اتصال فلنج یا بوشن از استیل SS304 یا استیل SS316 می باشد . باکس سربندی سیم های این مدل از لول سوئیچ عیوض تکنیک از متریال AL دو نوع معمولی و ضد انفجار EX d در صنایع نفت و پتروشیمی ، قابل تولید است .

مکانیزم عملکرد لول سوئیج LS06 به این نحوه است با شناور شدن توپی آهنربایی بر روی سیال ، هر زمان از کنار سوئیچ های تعبیه شده در داخل میله ی لول بگذارد ، سوئیچ ها را تحریک می نمایید و خروجی سوئیچ در صورت دوسیم بودن پالس ارسال کرده و در صورت سه سیم بودن ON/OFF تغیر وضعیت می دهد و نهایتا به مصرف کننده فرمان صادر می نمایید.لول سوئیچ LS06 عیوض در صنایع لبنی ، بهداشتی ، غذایی ، نفت و پتروشیمی جهت مخازن انواع مایعات همچون آب ، گازوئیل ، هیدروکربن ، اسیدها ، آبمیوه ها و .... کاربرد دارد.

*جهت مشاهده تخصصی و خرید  لول سوئیچ LS06 عیوض     کلیک نمایید .

***

لول سوئیچ LS08 عیوض

LS08 EYVAZ TECHNIC

  لول سوئیچ LS08 عیوض تکنیک شبیه و مطابق با لول سوئیچ LS06 عیوض عمل می نمایید و صرفا تفاوت های در ابعاد و مشخصات فنی دارند .این لول سوئیچ عیوض تکنیک نیز فلوتر مگنتیک بوده که به صورت TOP از بالای مخزن یا SIDE کنار مخزن با کانکشن های فلنجی و یا رزوه 4" اینچ نصب می گردد.همچون مدل LS04 تحمل فشار و دما PN16 , 150C را دارد و از بابت مدل و نوع سوئیچ نیز تفاوتی ندارند. اما نکته حائض اهمیت که لول سوئیچ LS08 عیوض را مدل LS06 متمایز می کند ، ارتفاع قابل ساخت می باشد . لول سوئیچ LS08 از 30cm الی 5000cm قابل ارائه است . متریال شناور ، اتصالات ، میله از استیل SS304 و یا SS316 که دانسیته 0.65g/cm طراحی گردیده .باکس آلمنیومی نیز در دو تیپ ساده و ضد انفجار EX d قابل ارائه است .

لول سوئیچ LS08 عیوض در صنایع لبنی ، بهداشتی ، غذایی ، نفت و پتروشیمی جهت مخازن انواع مایعات همچون آب ، گازوئیل ، هیدروکربن ، اسیدها ، آبمیوه ها و .... کاربرد دارد.

*جهت مشاهده تخصصی و خرید   لول سوئیچ LS08 عیوض     کلیک نمایید .

***

لول سوئیچ LS10 عیوض

LS10 EYVAZ TECHNIC

   لول سوئیچ LS10 عیوض متمایز ترین لول سوئیچ عیوض می باشد به جهت اینکه تیپ فلوتر کابلی بوده و از بالا TOP به داخل مخازن ، چاه ها ، سد های کوچک ، استخر ...آویزان می گردد.اساس کاری این لول بدنین ترتیب است که از بالا به صورت عمودی آوزان می گردد که با بالا آمدن سطح سیال ، شناور غوطه ور و افقی می گردد، در این حال ساچمه ی داخل توپی به حرکت درآمده و با وزن خود شستی میکرو سوئیچ لول سوئیچ LS10 عیوض را فشار می دهد و میکرو سوئیچ عمل می کند. با پایین آمدن سطح پروسه معکوس تکرار گشته و مجدد سوئیچ قطع می گردد. کابل لول سوئیچ LS10 عیوض به صورت یکپارچه از 6m الی 40m قابل طراحی می باشد . نوع میکرو سوئیچ سه سیم SPDT ON/OFF بوده که تحمل جران 15A را نیز دارد.

متریال شناور لول سوئیچ LS10 عیوض از پلی پروپیلن Polypropylene و کابل و گلند از PVC می باشد که مناسب سیالات اسیدی نیز هست.ماکزییم فشار این لول سوئیچ 4 BAR با دمای 50c می باشد که مناسب سیالات با دمای بالاتر از میحط نیست. عمده مصرف لول سوئیچ LS10 عیوض تکنیک در چاها جهت کف کش پمپ و همچنین سدهای کوچک ، آب و فاضلاب ، استخر و مخازن اسیدی است.لول سوئیچ LS10 با کیفیت بالا اما در حیطه ی لول سوئیچ های ارزان قیمت است.

*جهت مشاهده تخصصی و خرید  لول سوئیچ LS10 عیوض    کلیک نمایید .

***

لول سوئیچ LS12 عیوض

LS12 EYVAZ TECHNIC

   لول سوئچ LS12 عیوض تکنیک یکی از کاربردی ترین و معروف ترین لول سوئیچ عیوض تکنیک می باشد.این لول سوئیچ عمدتا در دیگ های بخار ( بویلر ) و مخازن آب داغ استفاده می گردد. از این جهت که ضریب اطمینان بالایی دارد اکثر دیگ سازهای بزرگ ایران و کشورهای همسایه از لول سوئیچ LS12 جهت بویلرهای خود استفاده می کنند .دیگ سازهایی همچون ماشین سازی اراک ، پاکفن ، پاکمند ، مخزن فولاد رافع ، حرارت گستر و ...

 لول سوئچ LS12 عیوض تکنیک به صورت SIDE از کنار بر روی دیگ با بوشن های 1" اینچ رزوه نصب می گردد . مکانیزم عملکرد به صورت مکانیکی می باشد، توپی داخل مخزن شناور شده و میله متصل به خود را حرکت داده ، انتهای میله برد الادولنگ که دوعدد میکروسوئیچ جیوه ای 2 سیم و چهارسیم را در خود دارد حرکت داده و نهایتا سوئیچ ها برقرار می شود.نوع میکروسوئیچ ها از این نظر از نوع جیوه ای بود که قابلیت تحمل دمای بالا را داشته و بسیار مناسب شرایط دیگ با توجه به دمای محیط اطراف را دارد.

متریال شناور و میله اتصال آکاردئونی لول سوئچ LS12 عیوض تکنیک از استیل SS316 و متریال بدنه اصلی از چدن نشکن GGG-40.3 می باشد . لول سوئیچ LS12 عیوض تکنیک قابلیت تحمل ماکزیمم دمای 300 درجه و ماکزیمم فشار PN37 بار را دارد . از لول سوئیچ LS12 به لول کترل کله گاوی و لول سوئیچ کله گاوی نیز در بازار یاد می گردد.

*جهت مشاهده تخصصی و خرید  لول سوئیچ LS12 عیوض    کلیک نمایید .

***

لول سوئیچ LSP4 عیوض

lsp4 eyvaz technic

  لول سوئیچ LSP4 عیوض تکنیک از نوع لول سوئیچ های الکترودی یا به اصطلاح القایی می باشد که بیشتر در مخازن با دمای بالا یا مخازنی که سیال مایع دارای ذرات جامد و رسوب باشد استفاده می گردد که البطه شرط اصلی رسانا بودن سیال است .لول سوئیچ LSP4 عیوض تکنیک به صورت TOP از بالا با کانکشن فلنجی یا رزوه بر روی مخزن نصب می گردد که دارای یک الی چهار ارکترود از ارتفاع 10cm الی 100cm می باشد . درصورتیکه جنس مخزن نیز رسانا باشد ، از مخزن به عنوان مشترک com می توان از هر الکترود به عنوان یک سوئیچ در ارتفاع تعریف شده ، مجموعا چهار نقطه استفاده کرد. درصورتیکه جنس مخزن نیز رسانا نباشد می توان از بلند ترین الکترود به عنوان مشترک com و از سه الکتترود دیگر به عنوان سه نقطه سوئیچ استفاده نمود. در واقع سیال رسنای داخل مخزن حکم اتصال کوتاه بین الکترودها یا مخزن و یا بین سه الکترود و الکترود com می باشد. لول سوئیچ LSP4 عیوض قابلیت تحمل فشار PN40 و دمای 235 درجه سانتیگراد را دارد .متریال الکترود ها ، کانکشن از استیل SS304 و متریال کاور از آلیمنیوم AL می باشد . از این لول سوئیچ باید به همراه پانل مکمل CP23 همراه استفاد نومدو که ماکزیمم جریان قابل استفاده رله پانل 5A می باشد.

* جهت مشاهده تخصصی و خرید کلیک نمایید  .

***

فروش لول سوئیچ عیوض

 فروش لول سوئیچ عیوض در طیف فروش انواع لول سوئیچ و کنترل سطح مجموعه ما قرار دارد . در مطالب فوق عی گردید انواع لول سوئیچ برند عیوض تکنیک را به طور کلی و ضرورت یکایک بررسی نماییم.اما هریک از این لول سوئیچ ها خود به تنهایی در سایت ما دارای صفحه ی اختصاصی بود که با کلیک بر روی آن وارد صفحه ی مربوط می شوید که علاوه بر اطلاعات تکمیلی بسیشتر از تصاویر ، کلیپ و کاتالوگ لول سوئیچ نیز بهرمند خواهید شد.فروش لول سوئیچ عیوض تکنیک در تخصص ماست و شما می توانید حتی اگر با مطالب فوق ، موفق به انتخاب لول سوئیچ نشدید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید جهت مشاوره تخصصی ، اتنخاب و نهایتا فروش لول سوئیچ عیوض.جهت نمایش اطلاعات  تماس با کارشناسان فروش  لول سوئیچ عیوض  کلیک نمایید.

لول سوئیچ عیوض تکنیک

بررسی تفاوت های لول سوئیچ عیوض در یک نگاه

جهت مشاهده و بررسی تخصص و فروش انواع  لول سوئیچ عیوض  کلیک نمایید.

سوالات متداول

دستگاهی با خروجی آنالوگ جهت کنترل سطح سیالات مایع
فروش انواع لول سوئیچ شناوری در مجموعه کنترل تک با نازلترین قیمت صورت می پذیرد.
با کارشناسان فروش لول سوئیچ ما ارتباط برقرار نموده و لول سوئیچ مربوطه را با نازلترین قیمت ممکن خریداری نمایید.
امتیاز دهید
نظرات کاربران
نظری
نظری
⭐⭐⭐⭐⭐
خوب بود.از خرید LS04 راضیم