66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486

مانوستات
 - 
نویسنده: مهندس سعیدی
 - 
تعداد بازدید: 4387

مانوستات

مانوستات

*توجه : در این بخش به بررسی ومعرفی مانوستات پرداخته شده است ، جهت سفارشگذاری ف خرید و مشاهد محصولات به بخش محصولات اندازه گیری فشار مراجعه نمایید .

مانوستات  Manostat در طیف تجهیزات اندازه گیری محسوب می گردد . فشار یکی از کمیت های مهم و رایج در سیستم های کنترلی و صنعت می باشد که کنترل آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است . تجهیزات زیادی جهت اندازه گیری مقدار فشار در صنعت وجود دارند که یکی از آنها مانوستات می باشد .

در واقع مانوستات متشکل از یک مانومتر و یک پرشر سوئیچ می باشد که قبلا به معرفی و بررسی هر دوی آنها پرداخته ایم و کافیست جهت مطاله مقاله ی هریک این تجهیزات بر روی پرشر سوئیچ و یا مانومتر کلیک نمایید . همانطور که گفته شده مانوستات متشکل از این دو دستگاه می باشد که ضمن اندازه گیری مقدار فشار بر حسب واحد های مختلف ، امکان دریافت سوئیچ " کنتاکت " بر روی مقدار مشخص شده نیز وجود دارد.

همانطور که اشاره شد قبلا به صورت جداگانه و مفصل به معرفی مانومتر و پرشر سوئیچ پرداخته ایم ، اما به جهت آشنایی با عملکرد مانوستات ، توضیح مختصری در خصوص این دو تجهیز ارائه می نماییم . مانومتر یا گیج عقربه ای از نوع بردون تیوپ و دیافراگمی می باشد که جهت اندازه گیری رنج فشار و نمایش به صورت عقربه ای می باشد . پرشر سوئیچ نیز دستگاه اکترومکانیکی جهت ارسال فرمان کنتاکت on/off در رنج فشار مشخص شده می باشد . حال مانوستات ترکیبی از این دو می باشد که ضمن نشانگر مقدار فشار ، امکان تنظیم ارسال سیکنال الکتریکی در رنج مشخص شده را نیز دارد .

نمونه تصاویر مانوستات های مختلف

 مانوستات

از مانوستات در صنعت جهت انواع سیالات گازی و مایع استفاده می شود . مشخصات سیال از جمله نوع سیال ، دمای سیال ، مقدار فشار قابل اندازه گیری ، رنج تنظیمی فشار ، نوع نصب مانوستات ، میزان دقت عملکرد ، فاصله ی اپراتور تا صفحه گیج و ... همه همه در انتخاب مدل مانوستات موثر می باشند .

تولید کنندهای زیادی در زمینه ی مانوستات فعالیت دارند اما مرسوم ترین یا شاید بهتر است با وضعیت تحریم های کشور بگوییم دسترس ترین آنها برندهایی چون ویکا آلمان ، طرح ویکا چین ، پکنز ترکیه ، برهما و اینسترومیت می باشد ، که البته شاخص ترین آنها ویکا اصلی آلمان می باشد که دسترسی به نمونه های این برند دشوار است اما نه با کنترل تک . مجموعه ی ما اصات و کیفیت مانوستات ویکا ارائه شد در مجموعه ی خود را تضمین می نمایید .

مشاهد محصولات اندازه گیری فشار

کاربرد مانوستات

به کاربرد مانوستات در مطلب فوق اشاره نمودیم اما عمده کاربردهای مانوستات به شرح دیل می باشد :

  • استفاده در اتوماسیون و سیستم های کنترل
  • جهت نمایش سیالات گازی و مایع با غلظت کم
  • استفاده در شرایط و محیط های سخت و استفاده از نوع استیل
  • استفاده در صنایع ماشین سازی و صنایع قطعه ساز
  • و استفاده در نیروگاه ها ، صنایع نفت و پتروشیمی و کارخانه ها و ...

فروش مانوستات

فروش مانوستات در تیپ های افقی و عمودی در متریال های تمام استیل و استیل برنج در رنج ها ی فشاری استاندارد در کنترل تک صورت می پدیرد . فروش مانوستات از برندهای معتبر خارجی همچون ویکا اصلی ، پکنز و ... تعهد ما به شماست . مقاله فوق جهت راهنمایی بیشتر مشتریان با مانوستات می باشد ، جهت مشاهده و سفارشگذاری محصولات می توانند به بخش محصولات اندازه گیری فشار رجوع نمایند و یا جهت خرید و راهنمایی بیشتر با کارشناسان واحد فروش مانوستات ما در کنترل تک رجوع نمایند .

ارتباط با واحد فروش مانوستات

قیمت مانوستات

مطمئنا قیمت مانوستات متاثر از تیپ آن ، برند درخواستی ، متریال ، میزات دقت در اندازه گیری و عوامل دیگر است . قیمت مانوستات در بازار بواسطه ی وارادتی بودن محصول بسیار دارای نوسانات است ، اما کنترل تم با واردات مستقیم به صورت عمده سعی در ثابت نگه داشتن قیمت مانوستات و دیگر لوازم ابزار دقیق وارداتی را دارد . جهت خرید و یا استعلام قیمت مانوستات با ما در ارتباط باشید.

تماس جهت استعلام قیمت مانوستات

 

سوالات متداول

مانوستات از ادوات اندازه گیری فشار متشکل از یک مانومتر و یک پرش سوئیچ جهت اندازه گیری فشار و ارسال کنتاکت در رنج تنظیم شده طراحی گردیده است .
فروش مانوستات در برندهای همچون ویکا آلمان ، پکنز ترکیه ، اینسترومیت و ... در متریال تمام استیل و استیل برنج با بهترین قیمت مانوستات در کنترل تک ارائه می گردد.
امتیاز دهید
نظرات کاربران

فعلاً نظری برای این مقاله ثبت نشده است.