66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486

تله بخار عیوض تکنیک
 - 
نویسنده: مهندس سعیدی
 - 
تعداد بازدید: 5961

تله بخار عیوض تکنیک

مقایسه تله بخارهای غیوض تکنیک

تله بخار عیوض تکنیک

*** توجه : در این بخش به بررسی و معرفی تله بخار عیوض تکنیک پرداخته ایم ، جهت مشاهده و خرید تله یخار عیوض به بخش محصولات تله بخار وب سایت رجوع نمایید.

تله بخار عیوض تکنیک

   شرکت  عیوض تکنیک   با نام برند عیوض EYVAZ (ابزار دقیق آذر سام ) بزرگترین و معتبر ترین کمپانی در زمینه تولیدات تله بخار در ایران و منطقه بعد از کشور ترکیه می باشد. تله بخار عیوض تکنیک در اکثر وندروهای شرکت های ایرانی ثبت می باشد، ( وندروهای پالایشگاه ، پتروشیمی ، صنایع غذایی ، صنایع دارویی و بهداشتی و ... دهها شرکت دیگر) که در صورت لزوم می توانید ، وندرو درخواستی را با ما چک نموده و استعلام نمایید .تله بخار عیوض تکنیک در انواع و تیپ های مختلف چه از بابت تیپ عملکرد ، چه از بابت متریال و چه از بابت سایز و نوع کانکشن متفاوت بوده و تولید می گردند. تله بخار عیوض تکنیک در سه مدل :   تله بخار ترمودینامیکی   ،   تله بخار فلوتر ترموستاتیکی   و   تله بخار ترموستاتیکی  تولید می گردند که هر یک نیز از این سه نوع تله بخار عیوض تکنیک در متریال و سایزهای متنوع می باشد که در ادامه به یکایک تله بخار های عیوض تکنیک خواهیم پرداخت ، همچنین دیگر تولید کننده تله بخار ایرانی ، کمپانی تاسیسات بخار اصفهان می باشد که محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد که با مراجعه به بخش بخار اصفهان امکان مشاهده و خرید را خواهید داشت.

______________________________

تله بخار عیوض

تله بخار ترمودینامیک عیوض تکنیک

   تله بخار ترمودینامیک عیوض تکنیک Thermodynamic Steam Trap ، ( تله بخار عیوض ) نوعی از تله بخار می باشد که بسیار مقاوم می باشد و از طراحی ساده و کاربردی برخوردار می باشد. تله بخار ترمودینامیک عیوض تکنیک با عبور از تله با استفاده از اثر پویای بخار فلش عمل می کند. تنها قسمت متحرک ، دیسک درون محفظه کنترل یا درپوش است. هنگام راه اندازی ، فشار ورودی ، دیسک را بالا می برد و میعانات خنک به علاوه هوا بلافاصله از حلقه داخلی ، زیر دیسک و از طریق خروجی محیطی تخلیه می شود و مجدد با پایین آمدن دیسک مسیر خروجی بسته می شود که این عمل یک سیکل پریودی بوده و هر بار با وجود کندانس و یا هوا در لاین تکرار می شود . تله بخار ترمودینامیک عیوض تکنیک عمدتا در پالایشگاه ها ، پتروشیمی ها ، خشکشویی ها و صنایع مختلف دیگر که نیاز به تله بخار مقاوم با تحمل فشار بالا را دارد ، مورد استفاده قرار می گیرد . از تله بخار ترمودینامیک با نام های دیگری نیز در بازار یاد می گردد ، اسامی همچون : تله بخار دیسکی ، تله بخار تفنگی و ...

تله بخار ترمودینامیک عیوض تکنیک در دو مدل  تله بخار TD42   عیوض تکنیک و   تله بخار TD 52  عیوض تکنیک تولید می گردند که هریک را در ادامه توضیح خواهیم داد ، ضمنا در صورت کلیک بر روی تله بخار مورد نظر وارد صفحه ی اختصاصی خود تجهیز خواهید شد :

تله بخار TD42 عیوض

  تله بخار ترمودینامیک عیوض

   تله بخار TD42 عیوض از نوع تله بخار ترمودینامیک Thermodynamic Steam Trap یکی دیگر از تله بخار عیوض تکنیک می باشد بوده که در نوع کانکشن رزوه NPT تولید می گردد . متریال بدنه تله بخار TD42 عیوض عیوض از استیل SS 420 می باشد که البته باید گفت این استیم تراپ تمام استیل می باشد چرا که متریال کپ ، دیسک ، استرینر و سیت نیز از استیل بوده و علاوه بر استفاده در صنایع مختلفی همچون نفت و پتروشیمی ، خشکشویی و کارخانجات نختلف ، در صانیع مواد غذایی ، دارویی ، بهداشتی و لبنی نیز کاربرد فراوان داشته. حداکثر فشار قابل تحمل تله بخار TD42 عیوض تکنیک PN63 بار و فشار کاری نیز P 42 بار می باشد و همچنین قابلیت تحمل دما تا 400 C درجه سانتیگراد را نیز دارد. همانطور که اشاره شد ، تله بخار TD42 عیوض در نوع رزوه ای NPT در سایزهای 1/2 و 3/4 و 1 اینچ قابل ارائه می باشد .

*جهت بررسی تخصص و فروش  تله بخار TD 42   عیوض   اینجا  کلیک  نمایید.

 

تله بخار TD 52 عیوض تکنیک

     تله بخار ترمودینامیکی

   تله بخار TD 52 عیوض تکنیک ( تله بخار عیوض ) هم همچون تله بخار TD 42 از نوع استیم تراپ ترمودینامیکی و در طیف فروش تله بخار عیوض تکنیک می باشد که از نظر ساختار یکی بوده ، اما از بابت متریال ، تحمل فشار ، نوع کانکشن و سایز متفاوت می باشد . تله بخار TD 52 عیوض تکنیک بواسطه ی مشخصات فنی خود از قیمت بالاتری نسبت به تیپ TD 42 برخوردار بوده و عمده مصرف این مدل استیم تراپ در صنایع نفت و پتروشیمی و پالایشگاه ها می باشد ، با این احتساب جهت صنایع خرد و پایین دست پیشنهاد می گردد که تیپ TD 42 خریداری شود. متریال بدنه تله بخار TD 52 عیوض تکنیک فولاد A105 می باشد که البته متریال دیسک ، استرینر ، از استیل بوده ، همچنین در سه نوع اتصال جوشی SW و رزوه ای NPT و فلنجی از سایز 1/2 ، 3/4 و 1 اینچ تولید می گردد . در کانکشن فلنجی در هر دو استاندارد DIN و ANSI قابل ارائه می باشد که در کلاس کاری 150# و 300# و 600# طراحی می گردند. تله بخار TD 52 عیوض قابلیت تحمل فشار PN63 و فشار کاری P 42 را با تحمل دمای 400C درجه سانتیگراد را دارد .

قابل ذکر است تله بخار ترمودینامک TD 52 عیوض تکنیک در کانکشن فلنجی بیشتر از یک 1" اینچ هم به صورت سفارشی قابل ارائه می باشد اما باید در نظر داشت که بدنه و مجرای خروجی 1" بوده ولی کانکشن می تواند تا 2" اینچ نیز باشد.

*جهت بررسی تخصص و فروش  تله بخار TD 52   عیوض   اینجا کلیک  نمایید.

______________________________

مشاهده و خرید تله بخار های ترمودینامیک بخار اصفهان :

تله بخار ترمودینامیک

تله بخار TD120

تله بخار بی متال


تله بخار فلوتری عیوض تکنیک

  تله بخار فلوتری عیوض تکنیک در دو نوع تله بخار فلوتری و تله بخار فلوتر ترموستاتیک تعریف می شوند .

  تله بخار های فلوتر ترموستاتیک Float and Thermostatic Steam Trap از مجموعه تله بخار عیوض تکنیک ، متشکل از یک ورودی و دو ارفیس خروجی در یک مجرای خروجی می باشد. در واقع تله بخارهای فلوتری عیوض تکنیک دارای یک شناور با مجرای خروجی ، جهت خروج کندانس و میعانات گرفته شده بوده و نیز یک ترموستات جهت خروج هوا. در نتیجه تله بخار فلوتر ترموستاتیک قابلیت جدا سازی کندانس و هوا را به طور جداگانه و مجزا از بخار را دارد. اما در تله بخار فلوتری ( بدون ترموستاتیک ) Float Steam Trap صرفا جهت تخیله کندانس بوده و هوا را خارج نمی نماید . از تله بخار فلوتری عیوض تکنیک ( بدون ترموستات ) به عنوان تله ایر تراپ نیز یاد می شود که بیشتر جهت جدا سازی کندانس در خطوط هوا و گاز استفاده می شود.از تله بخار فلوتری با نام های تله بخار کوزه ای یا تله بخار شناوری نیز یاد می گردد.

تله بخار فلوتری عیوض تکنیک در سه مدل  تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT14   ،   تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT10   و   تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT44    و   تله بخار فلوتر AT1201  تولید می گردند که هر یک را در ادامه توضیح خواهیم داد.ضمنا در صورت کلیک بر روی تله بخار مورد نظر وارد صفحه ی اختصاصی خود تجهیز خواهید شد :

 

تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT14 عیوض

  تله بخار فلوتر ترموستاتیکی

  تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT14 عیوض تکنیک همانطور که از نامش پیداست نوع فلوتر ترموستاتیک بوده و جهت تخلیه کندانس و هوا از لاین بخار مورد استفاده قرار می گیرد . این مدل تله بخار عیوض ذر سایز 1/2 ، 3/4 و 1" در دو نوع رزوه NPT و فلنجی با استاندارد DIN تولید می گردد.متریال بدنه تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT14 عیوض تکنیک از چدن نشکن GGG.40.3 بوده و نیز متریال متعلقات داخلی همچون شناور ، ترموستات و اهرم تماما از استیل می باشد . ماکزیمم دمای طراحی تله بخار FT 14 عیوض 220c درجه با ماکزیمم فشار PN16 می باشد. از تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT14 عیوض در مکان های سر بسته یا مکان های سرباز گرمسیر که امکان یخ زدگی آب وجود ندارد ، اغلب استفاده می گردد. در انتخاب تله بخار فلوتری باید دقت داشت و متناسب با ظرفیت تخلیه و اختلاف فشار انتخاب نمود.ماکزیمم اختلاف فشار تله بخار FT 14 عیوض 14Bar بار می باشد.

*جهت بررسی تخصص ، منحنی های ظرفیت تخلیه و فروش  تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT 14   عیوض اینجا   کلیک  نمایید.

 

تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT 10 عیوض تکنیک

  تله بخار فلوتری عیوض تکنیک

  تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT 10 عیوض تکنیک از بابت ظاهری ، متریال و نوع مکانزیم و کاربرد تفاوتی با نوع تله بخار FT 14 ندارد . اختلافات یکی در سایز می باشد که تله بخار فلوتر ترموستاتیکFT 10 در سایزهای 1/4 1 و 1/2 1 و 2" در همان کانکشن رزوه و فلنج DIN تولید می گردند و همچنین ماکزیمم اختلاف فشار در این مدل تله بخار 10 BAR می باشدکه مشخصا با توجه به سایزهای بزرگتر نسبت به مدل FT 14 از ظرفیت تخلیه بیشتری نیز برخوردار است .

تله بخار FT10 عیوض نیز همچون تله بخار FT 14 از متریال بدنه چدن نشکن و متعلقات استیل با ماکزییم فشار PN16 و دمای 220c بهره می برد.

*جهت بررسی تخصص ، منحنی های ظرفیت تخلیه و فروش  تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT 10   عیوض اینجا   کلیک  نمایید.

 

تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT44 عیوض

  تله بخار فولادی عیوض تکنیک

  تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT44 عیوض تکنیک نیز از نوع فلوتر ترموستاتیک بوده و از بابت مکانیزم همچون تله بخار های FT14 و FT10 می باشد. اما تله بخار FT44 عیوض تکنیک به واسطه ی متریال بدنه که از A216 WCB می باشد قابلیت تحمل ماکزیمم فشار PN 40 را دارد. تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT 44 عیوض تکنیک صرفا در نوع کانکشن فلنجی در استاندار ANSI کلاس 150# و 300# و همچنین استاندارد DIN PN40 در سایزهای 1/2 و 3/4 و 1 و 1/4 1 و 1/2 1 و 2 " تولید می گردند. ماکزیمم اختلاف فشار مدل FT 44 نیز 14 بار می باشد . مشخصا تله بخار FT44 از قیمت بالاتری نسبت به مدل های تله بخار FT 10 و FT 14 برخوردار بوده و اغلب در پالایشگاه ها و صنایع نفت و پتروشیمی کاربرد دارد . با این احتساب جهت صنایع خرد و پایین دست پیشنهاد می گردد متناسب با سایز مورد نیاز از مدل تله بخار FT10 و یا تله بخار FT14  استفاده شود .

*جهت معرفی تخصص ، منحنی های ظرفیت تخلیه و فروش   تله بخار فلوتر ترموستاتیک FT 44   عیوض اینجا   کلیک   نمایید.

______________________________

مشاهده و خرید تله بخار فلوتر ترموستاتیک از برند بخار اصفهان :

تله بخار سطلی اصفهان

تله بخار فلوتری بخار اصفهان

تله بخار بال فلوت اصفهان



ایر تراپ عیوض تکنیک

تله بخار فلوتر ترموستاتیک عیوض تکنیک

  تله بخار فلوتری عیوض یا همان ایر تراپ عیوض تکنیک در مدل ایر تراپ AT 1201 تولید می شود .این ایر تراپ عیوض تکنیک همچون تله بخار های فلوتر ترموستاتیک بوده که تنها تفاوت در نداشتن ترموستات در این نوع تله بخار فلوتری می باشد . ایر تراپ عیوض تکنیک نیز جهت خارج کردن کندانس از خطوط بخار ، هوا و گازهای غیر قابل اشتعال استفاده می شود . ایر تراپ عیوض تکنیک مدل AT 1201 در سایزهای 1/2 و 3/4 و 1 اینچ در متریال چدن نشکن GGG-40.3 به صورت رزوه NPT و فلنجی ( سفارشی ) تولید می گردند .همچنین متریال متعلقات داخلی ایر تراپ عیوض تکنیک از استیل بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. ایر تراپ عیوض به صورت سفارشی قابلیت تولید در متریال A216 را نیز دارد.

*جهت معرفی تخصص و فروش   ایر تراپ  عیوض اینجا   کلیک  نمایید.

ایر تراپ بخار اصفهان

______________________________

تله بخار ترموستاتیکی عیوض تکنیک

  تله بخار ترموستاتیکی عیوض تکنیک

  تله بخار ترموستاتیکی عیوض Thermostatic Steam Trap از مجموع تله بخار عیوض تکنیک ، فقط در یک مدل بنام تله بخار ترموستاتیکی TS21 عیوض تکنیک تولید می گردد.تله بخار ترموستاتیکی از یک ترموستات و صافی تشکیل شده که جهت تخلیه کندانس و هوا در ظرفیت تخلیه های پایین استفاده می شود . تله بخار ترموستاتیکی TS 21 عیوض در سایزهای 3/8 و 1/2 و 3/4 و 1 اینچ با کانکشن رزوه و استاندارد NPT و یا BSP و یا فلنج به صورت سفارشی ساخته می شود . تمام متریال تله بخار TS 21 از استیل می باشد به همین جهت در صنایع غذایی ، دارویی ، بهداشتی و لبنی کاربرد فراوانی دارد . ماکزیمم تحمل فشار تله بخار ترموستاتیکی عیوض تکنیک PN40 بار و فشار کاری P 21 بار و همچنین دمای 250C می باشد . 

*جهت معرفی تخصص و فروش   تله بخار ترموستاتیکی   عیوض اینجا  کلیک  نمایید.

 ______________________________

فروش تله بخار عیوض

 فروش تله بخار عیوض همچون سایر استیم تراپ ها در طیف فروش تله بخارهای ما قرار دارد . در مطلب فوق ما به شما دید کلی در خصوص تله بخار های عیوض تکنیک دادیم و سعی بر آشنایی کلی شما با تله بخار و انواع آن بود که امیدواریم موثمر تمر قرار گرفته باشد . هریک از این تله بخار ها خود به تنهایی در سایت ما دارای صفحه اختصاصی بوده که با کلیک بر روی آنها به صفحه اختصاصیشان منتقل خواهید شد که در آن صفحه ضمن بررسی دقیق تر ، از عکسهای متنوع و کاتالوگ PDF نیز بهره مند خواهید شد . از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است ...کنترل تک افتخار تامین و فروش تله بخار عیوض تکنیک را نیز دارد. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص انتخاب و نوع تله بخار می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و همچنین جهت استعلام موجودی ، قیمت و فروش تله بخار عیوض تکنیک با ما از طریق  شماره های تماس کنترل تک  ، ارتباط برقرار نمایید که در اسرع وقت با نازلترین قیمت ، کارمندان فروش تله بخار عیوض تکنیک ما ، نیاز شما را فراهم خواهند نمود . فروش تله بخار عیوض تخصص ماست.

مقایسه تله بخارهای عیوض

تله بخار عیوض تکنیک

سوالات متداول

فروش انواع تله بخار در برندهای مختلف ، ایرانی و خارجی در این مجموعه صورت می پذید . با کارشناسان ما در واحد فروش تله بخار در ارتباط باشید.
همانطور که دیدید ده ها مدل تله بخار موجود می باشد که از جهت قیمت متنوع می باشد . جهت خرید و سفارشگذاری تماس حاصل نمایید.
امتیاز دهید
نظرات کاربران
ساکن
ساکن
⭐⭐⭐⭐⭐
تشکر از تهییه کننده
خوانساری
خوانساری
⭐⭐⭐⭐⭐
دوستان بنده از این برند خرید داشتم. عالی بوده تا الان