66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486
تعداد بازدید: 33169
 - 
تعداد نظرات: 2
 - 
نویسنده:
 - 
امتیاز محصول:5
ایر تراپ AT

ایر تراپ

توجه : مدل های ایرانی و اروپایی این محصول ایر تراپ ، موجود می باشد.

  تله هوای فلوتری یا همان ایر تراپ AT اسپیراکس که فروش مدل های ایرانی آن نیر ، در این مجموعه موجود و عرضه می گردد ، جهت خارج کردن کندانس از خطوطی که در آن هوا و یا سایر گاز ها جریان دارند، مورد استفاده قرار می گیرد . ایرتراپ  تیپ AT از سایز DN15 تا DN25 به صورت فلنجی و دنده ای با فشار PN16 و کلاس 125 تولید می گردد . ایر تراپ یا AT با دمای کاری 220 بر اساس ANSI یا DIN تولید می شود. جهت مشاهده ی سایر محصولات هوای گیری و ایر تراپ ما در برند و متریال های متفاوت به بخش محصولات هوا گیری و ایر ونت وب سایت مراجعه نمایید و نیز جهت راهنمایی و مشاوره بیشتر با کارشناسان ما در بخش واحد فروش در ارتباط باشید .

ایر تراپ AT

توجه : مدل های ایرانی و اروپایی این محصول ایر تراپ ، موجود می باشد.

  تله هوای فلوتری یا همان ایرتراپ AT ، جهت خارج کردن کندانس از خطوطی که در آن هوا و یا سایر گاز ها جریان دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. ایر تراپ AT از سایز DN15 تا DN25 به صورت فلنجی و دنده ای با فشار نامی PN16 و کلاس کاری 125 با نهایت دمای کاری 220°C یا 428 ˚F و بر اساس استانداردهای ANSI یا DIN تولید می شود.

طرز کار:

شیر ایر تراپ

شیر ایر تراپ ، در سیستم های هوا و یا گازهای فشرده معمولاً رطوبت موجود در هوا و یا گاز در اثر فشار به کندانس تبدیل شده و در داخل سیستم انباشته می شود. کندانس ایجاد شده باعث کاهش عملکرد مناسب سیستم ، خوردگی تجهیزات و نهایتاً از کار افتادگی سیستم و افزایش هزینه ها می گردد که باید بلافاصله از سیستم خارج گردد ؛ این عمل توسط ایرتراپ AIR TRAP  صورت می گیرد. این نوع ایر تراپ AT بدون نیاز به جدا کردن از خطوط لوله به راحتی قابل تعمیر و یا سرویس کردن هستند. ایر تراپ اسپیراکس و سایر برندها معمولاً در مسیر مخازن گاز و یا هوای فشرده جهت تخلیه کندانس با حجم متغیر مورداستفاده قرار می گیرند.

نصب:

ایرتراپ فلوتری 

  ایرتراپ فلوتری ، در خطوط لوله یا زیر مخازن فقط به صورت عمودی (جهت جریان از بالا به پایین) نصب می شوند که باید فلوتر و اهرم آن در حالت افقی در خط قرارگیرد، بطوریکه فلوتر به صورت عمودی بالا و پایین شود . همچنین به هنگام نصب درخطوط می توان یک سیستم By Pass (برای مواقع ضروری و سرویس ایرتراپ) پیش بینی کرد. در شکل زیر نحوه صحیح نصب ایرتراپ فلوتری نمایش داده شده است.

فرق ایر ونت AV با ایر تراپ AT

 شیر هواگیر فلوتری یا همان ایرونت جهت خارج کردن هوا و یا گازهای موجود در خطوطی که در آن مایعات در جریان می باشد،مورد استفاده قرار می گیرد اما ایر تراپ AT جهت تخلیه آب ( کندانس ) از خطوط هوا و بخار استفاده می شود.

فروش ایر تراپ

فروش ایر تراپ همچون سایر محصولات این کمپانی در طیف فروش این شرکت قرار دارد . فروش ایر تراپ AT متناسب با شرایط پروسسی از قبیل فشار ، دما ، سایز و حجم کندانس محل مورد استفاده و گزارش موارد توسط مصرف کننده به واحد فروش ایر تراپ صورت خواهد پذیرفت . با تماس با واحد فروش ایر تراپ . هم صحبتی با کارشناسان مجرب ما از انتخاب ایر تراپ مورد نظر مطمن شده و با آسودگی خاطر خرید بفرمایید.

* اصطلاحات و نام های بازاری و صنعتی  ایر تراپ AIR TRAP :

  • ایر تراپ
  • ایر تراپ  فلوتری
  • شیر ایر تراپ دنده ای
  • AIR TRAP