66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486
تعداد بازدید: 26367
 - 
تعداد نظرات: 2
 - 
نویسنده:
 - 
امتیاز محصول:5
شیر یکطرفه فنری سیم

شیر یکطرفه فنری سیم

  شیر یکطرفه فنری سیم با کد cim 30 محصول کشور ایتالیا ، همانگونه که از نامش پیداست ، به صورت فنری عمل می نماید. شیر فنری یکطرفه سیم از سایز 3/8" الی "4 در کانکشن npt دنده ، مجهز به صافی (استرینر) تولید می گردد . شیر یکطرفه فنری سیم از متریال برنج با فشار pn20 وحداکثر دمای 110 درجه در مصارف آبرسانی ، تاسیسات و هر سیال مایع غیر خورنده ای مورد استفاده قرار می گیرد . بواسطه استفاده از شیر فنری یکطرفه سیم در صنایع کشاورزی بخصوص چاها و کف کش ها ، از این شیر بعنوان شیر یکطرفه ته چاهی نیز ید می شود . جهت مشاهده و بررسی همه ی محصولات شیر یکطرفه ( چک ولو ) به بخش محصولات شیر یکطرفه وب سایت رجوع نمایید.

شیر یکطرفه صافی دار سیم

    شیر یکطرفه صافی دار سیم با کد cim 30 محصول کشور ایتالیا ، همانگونه که از نامش پیداست ، به صورت فنری عمل می نماید. این شیر یکطرفه صافی دار سیم از سایز 3/8" الی "4 در کانکشن npt دنده تولید می گردد . شیر یکطرفه فنری سیم از متریال برنج با فشار  pn20 وحداکثر دمای 110 درجه در مصارف آبرسانی ، تاسیسات و هر سیال مایع غیر خورنده ای مورد استفاده قرار می گیرد .شیر یکطرفه صافی دار سیم مطابق استاندارد ISO 9001: 2008 تولید گردیده است و از کیفیت بالایی برخوردار بوده که با توجه به قیمت مناسب خود ، فروش و مصرف فراوانی در کشور ما دارد. لازم به ذکر است باتوجه به اینکه چک ولو cim30 به صافی تجهیز شده است ، به نام شیر یکطرفه صافی دار سیم هم یاد می شود .

مشخصات فنی چک ولو فنری صافی دار سیم PN20

برند : ------------------- سیم ایتالیا CIM VALVE

تیپ : ----------------------------- فنری ( Springs)

کد : --------------------------------------- CIM 30

سایز : ---------------------------------- "3/8 الی "4

کانکشن : --------------------------- دنده ای مادگی

متریال : -----------------------------------------برنجی 

ماکزیمم فشار نامی :----------------------- PN 20

ماکزیمم فشار کاری:----------------------- 19BAR

نوع عملکرد : ------------------------------ON/OFF

اکچوئیتور : ---------------------------- خودکار فنری

ماکزیمم دما : - 110C باتوجه به منحنی سایز

کاربرد :  گرمایش، آب آشامیدنی، تهویه مطبوع، بهداشتی

* تجهیز به صافی ( استرینر )

مشخصات ابعادی شیر خودکار PN20 سیم CIM

شیر یکطرفه فنری

***

فروش شیر یکطرفه فنری سیم

 فروش شیر یکطرفه فنری سیم همچون سایر محصولات سیم ولو ایتالیا در حیطه ی فروش این شرکت قرار دارد . فنی مهندسی کنترل تک متخصص  در زمینه فروش ابزاردقیق ، تاسیسات و شیرآلات  معتبر اروپایی ، ایرانی و چینی ، ضمن مشاوره فنی تخصصی با کارشناسان مجرب خود به مشتری ، قیمت و فروش شیر یکطرفه فنری سیم  CIM30 را نیز مناسب ترین قیمت بازار تعیین نموده و همچنین تخفیف ویژه ای جهت همکاران و مشتریان ثابت خود در نظر گرفته است. خواهشمند است جهت گرفتن قیمت شیر یکطرفه  سیم ایتالیا و همچنین موجودی و قیمت سایر شیرالات سیم CIM  از طریق راههای ارتباطی با واحد فروش شیرآلات یکطرفه در ارتباط باشید .

محصول مشابه : 

چک ولو دریچه ای

شیر یکطرفه فنری برنجی

شیر یکطرفه فنری کروم

شیر یکطرفه فنری استیل

محصولات برند سیم ایتالیا