66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486

تله بخار فلوتری
 - 
نویسنده: مهندس سعیدی
 - 
تعداد بازدید: 4349

تله بخار فلوتری


*** توجه : در این بخش وب سایت ما به معرفی و بررسی تله بخارهای فلوتری پرداخته ایم ، اما به جهت خرید و مشاهده ی محصولات تله بخار فلوتری موجود ، به بخش محصولات تله بخار فلوتری مراجعه نمایید .

تله بخار فلوتری

تله بخار فلوتر ترموستاتیک چیست ؟

Float and Thermostatic Steam Trap

   این نوع تله بخار فلوتری ( استیم تراپ فلوتری ) علیرغم دارا بودن حس گر حرارتی در گروه تله بخار های مکانیکی قرار می گیرد . تله بخار فلوتری ترموستاتیک ( استیم تراپ ) دارای دو بخش کاملا مجزا هستند ، یک بخش شامل شیر شناوری ( فلوتری ) و بخش دیگر نوعی شیر حرارتی ( ترموستاتیکی ) از نوع فانوسه ای یا دو فلزی یا ترموستاتیکی است. از منفذ شیر فلوتری ( شناوری ) آب حاصل از تقطیر خارج می شود و معبر شیر حرارتی نیز برای خروج هوا و گاز های غیر قابل تقصیر پیش بینی شده است . وجود آب در محفظه تله بخار فلوتری موجب بالا آمدن شناور و در پی آن باز شدن سوپاپ خروجی می شوند . در این حالت به دلیل عدم وجود بخار و گرمای ناشی از آن ، حس گر حرارتی شیر فعال نبوده و منفذ آن باز است ، در نتیجه همراه با خروج آب از بخش شناوری ، هوا و سایر گاز ها نیز از معبر شیر حرارتی به خط برگشت راه می یابند.

با هجوم بخار به محفظه تله بخار فلوتری ( استیم تراپ ) ، دهانه خروجی حرارتی در اثر گرمای ناشی از بخار مسدود می شود و اجازه خروج بخار و سایر گاز ها را به خط برگشت نمی دهد . تقطیر مداوم بخار در محفظه ورود چگالیده از سوی وسایل تبادل حرارت ، ضمن بالا آوردن شناور و باز نمودن خروجی آب ، منجر به کاهش دمای محفظه شده و حس گر شیر حرارتی ، منفذ خروج هوا را باز می کند. بنابراین ( تله بخار فلوتری ) تله بخار های شناوری – حرارتی ( تله بخار فلوتر ترموستاتیک ) بر اساس چگالی و دمای سیال عمل می کنند. به طور دقیق تر شیر حرارتی بر اساس اختلاف دمای بخار و هوا ، و شیر شناوری بر مبنای اختلاف چگالی بخار و آب واکنش نشان می دهد. این نوع تله ها بخار فلوتری در فشار های پایین ( تا 15Psig) بسیار خوب عمل می کنند و جریان آب خروجی در آن ها به صورت پیوسته است . در مقابل شوک های هیدرولیکی مقاومت خوبی ندارند ، اما در برابر پس فشار مقاوم هستند.

تله بخار شناوری – حرارتی ( تله بخار فلوتری ) در مقابل یخ زدگی آسیب پذیرند ، برای رفع این نقیصه و بهبود تخلیه هوا به هنگام دمای پایین محفظه ، بهتر است که از شیر خلا شکن به عنوان منفذی جداگانه استفاده شود. تله بخارهای شناوری – حرارتی ( تله بخار فلوتری ) در انواع چدنی و فولادی با اتصال پیچی ، جوشی ، فلنچی با ابعاد اتصال اینچی تا 3" اینچ و یا DN80 تا ظرفیت 280,000 پوند در ساعت در فشارهای بالا ساخته می گردند .

 >>> جهت مشاهده و خرید تله بخارهای فلوتری  کلیک نمایید <<<

فروش تله بخار فلوتری

فروش تله بخار فلوتری در مدل های ترموستاتیکی و سطلی توسط ما صورت می پذیرد . در این بخش شما را با تله بخار های فلوتری و مکانیزم عملکرد آشنا نموده ایم . اما به جهت خرید و مشاهده ی تله بخار های فلوتری ، ضمن مراجعه به بخش محصولات تله بخار فلوتری وب سایت ، جهت بررسی و آشنایی بیشتر و نیز خرید تله بخار ها با کارشناسان ما در واحد فروش تله بخار فلوتری از طریق راههای ارتباطی تماس حاصل نمایید .

اصطلاحات متعارف تله بخار فلوتری :

  • تله بخار فلوتری
  • تله بخار فلوتر ترموستاتیک
  • تله بحار شناوری
  • تله بخار کوزه ای
  • استیم تراپ فلوتری
  • استیم تراپ شناوری
  • استیم تراپ فلوتر ترموستاتیک

سوالات متداول

تله بخار های فلوتری یا همان شناوری جهت جهت تخلیه ی مایعات داخل خطوط بخار استفاده می گردند که نهایتا موجب بالا رفتن راندمان و کاهش هزینه ها می شود.
قیمت تله بخار فلوتری متناسب با مدل ، برند و سایز متنوع می باشد . جهت بررسی و خرید با واحد فروش تله بخار ما در ارتباط باشید.
امتیاز دهید
نظرات کاربران
نگارنده
نگارنده
⭐⭐⭐⭐⭐
مطلب خوب و مفیدی بود. 3 پاس
داودی
داودی
⭐⭐⭐⭐⭐
عالی