66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486

ترموول
 - 
نویسنده: مهندس سعیدی
 - 
تعداد بازدید: 3511

ترموول

 ترموول

*توجه : مطلب پیشرو به بررسی و معرفی ترموول پرداخته است ، جهت خرید و سفارشگذاری با کنترل تک تماس حاصل نمایید .

ترموول Thermowell   تجهیزی است که جهت قرار گرفتن سنسور ترمومتر در داخل آن طراحی گردیده است . اغلب جهت جلوگیری از سایش و نیز محافظت از فشار و دمای بالا و نیر خورندگی در مقابل سیالات خورنده ، سنسور ترمومتر را در داخل ترموول قرار می دهند که مستقیما با سیال در ارتباط نباشد . همچنین استفاده از سنسور باعث سهولت در سرویس و یا تعویض ترمومتر می شود و نیاز به خالی شدن محیط از سیال نمی باشد . قبلا در مقاله ترموتر به ترموول اشاره داشته ایم ، اما این مبحث مفصل تر است.

ترموول لوله فلزی از آلیاژه های متنوع طراحی گردیده است که سمت کور ( بسته ) می باشد و سمت دیگر محل ورود سنسور ترمومتر ، سمت ورودی قسمت اتصال ترموول بوده که بر حسب نیاز در استاندارهای مختلف رزوه ، جوشی و فلنج ارائه می گردد. طول ترموول بسته به طور حسگر ترمومتر می باشد و متریال آن نیز متناسب با نوع سیال معمولا برنجی ، استیل و مونل ، هاستلوی و ... می باشد.

در واقع پارامترهایی که موثر در انتخاب جنس ترموول هستند به شرح ذیل می باشند :

·       نوع خورندگی محیطی که ترموول با آن مواجه است.

·       محدودیت های دمایی و فشاری مواد

·       سازگاری با مواد لوله کشی فرآیند

استاندارد اتصالات ترموول :

همانطور که اشاره شد ترموول ها در سه تیپ کانکشن طراحی عرضه می شود :

·       رزوه ای: در مواردی که فشار خیلی بالایی نداشته باشیم از این نوع اتصال استفاده می شود.

·       فلنجی : در فشارهای بالا از این نوع اتصال استفاده می شود. جنس این اتصال معمولا فولادی بوده و در مواد خورنده استقامت بالایی دارد.

·       اتصال جوشی: در این حالت ترموول به دیواره مخزن جوش می شود این در حالتی است که فشارسیستم بسیار بالا باشد و حتی استفاده از اتصال فلنجی نیز پاسخگو نباشد.

 ترموول

فروش ترموول

فروش ترموول در اندازه های مختلف و متریال های متوع از برندهای تولید داخل و خارجی در کنترل تک عرضه می گردد . کیفیت ترموول به جهت انتقال صحیح دما و حفاظت از سنسور بسیار مهم می باشد ، همچنین سازگاری متریال با سیال مورد استفاده جهت اندازه گیری دما توسط ترمومتر . جهت خرید ضمن مطاله مقاله ی فوق می توانید با کارشناسان فروش ترموول در مجموعه ی ما در ارتباط باشید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید . تماس با کارشناسان ما در واحد فروش ترموول و ترمومتر شما را در خریدی مطمئن با قیمت مناسب کمک خواهد نمود .

قیمت ترموول

قیمت ترموول همانطور که اشاره شد متناسب با متریال ، طول ، کلاس کاری ، اتصال ، ارتفاع و برند بسیار متفاوت می باشد . لذا جهت سفارشگذاری و استعلام قیمت ترموول باید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ارتباط جهت استعلام قیمت ترمموول

سوالات متداول

تجهیز جهت قرار گرفتن سنسور ترمومتر و حفاظت آن در مقابل فشار ، دما ، فرسایش و خورندگی.
فروش ترموول در انواع فلنجی ، جوشی و رزوه در متریال های برنجی ، استیل و .. از برندهی ویکا ، پکنز ، اینسترومیت با مناسب ترین قیمت ترموول در کنترل تک.
امتیاز دهید
نظرات کاربران
گلمحمدی
گلمحمدی
⭐⭐⭐⭐⭐
عالی