66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486

شیر کشویی
 - 
نویسنده: مهندس سعیدی
 - 
تعداد بازدید: 3620

شیر کشویی

 شیر کشویی

*توجه : در مطلب پیش رو به بررسی و معرفی شیر کشویی پرداخته شده است ، جهت مشاهده محصولات و خرید گیت ولو به بخش شیرکشویی وب سایت رجوع نمایید.

شیر کشویی یا همان گیت ولو Gate Valve  از انواع شیرآلات صنعتی می باشد که به شیرهای دروازه ای هم معروف هستند . گیت ولو ها معمولا جهت سیالات مایع با دمای پایین تر مورد استفاده قرار می گیرند . مکانیزم شیرهای کشویی ساده می باشد . متشکل از سه قسمت اصلی اکچوئیتور ، بدنه ی اصلی و سیت و پلاک که از نوع گیت می باشد ، تشکیل شده است . از شیرهای کشویی جهت عملکرد on/off استفاده می شود و خیلی کنترل پذیر نیستند که بعنوان شیرهای تدریجی استفاده شودند .

مشاهده محصولات شیرآلات صنعتی

گیت ولو یا همان شیر کشویی در طیف شیرآلات ارزان قیمت تر نسبت به مدل های بال ولو ، سوزتی و .. می باشد و همانطور که اشاره شده جهت عملکرد on/off معمولا یا کاملا باز و یا کاملا بسته می باشد . گیت ولو ها نسبت به اکثر شیرهای صنعتی از عملکرد کند تری برخوردار می باشند و از طریق اکچوئیتور دستی یا همان هندویل جهت باز و بسته شدن استفاده می گردد . البته در سایزهای بزرگتر که نیاز به نیرو و زمان بیشتری جهت باز و بسته کردن شیر کشویی لازم است ، ممکن است از اکچوئتور و محرک های الکتریکی استفاده نمایند . شیرهای کشویی با توجه به انجام عملیات چندین باره در روز در طیف شیرهای دائم کار محسوب می گردند .

نمونه هایی از شیر کشویی

 شیر کشویی

شیر کشویی سبک سیم          شیر کشویی سنگین سیم

گیت ولو

شیر گیت ولو Gate Valve واژه لاتین همان شیر کشویی یا شیر دوازه ای است که از لحاظ مفهوم ، اختلافی ندارند و در بازار اغلب از نام شیر کشویی یا شیر دوازه ای و در صنعت از نام شیر گیت ولو استفاده می شود . لذا استفاده ما از همه ی واژه های مرتبط به جهت داشتن مخاطب و خوانندگان از طیف های مختلف می باشد .

اصول عملکرد شیر گیت ولو همانطور که گفته شد بسیار ساده می باشد . با چرخاندن هندویل یا همان اهرم چرخشی بر جهت عقربه های ساعت شیر کشویی به آرامی بسته می شود و برای باز نمودن شیر مجدد هندویل خلاف عقربه های ساعت چرخانده می شود . همانطور که گفته شد گیت ولو برای باز یا نمودن مسیر می باشد و اگر جهت کنترل جریان و فلو مورد استفاده قرار بگیرد طی گذر زمان سرعت فلو باعث سایدگی و فرسایش گیت شیر کشویی می شود و آبندی مناسبی نخواهد داشت .

گیت ولو ها در تیپ های مختلفی ضمن اشتراک در عملکرد ، ارائه می گردند که از جهت متریال ، نوع اکچوئیتور ، نوع و استاندارد اتصال ، محل استفاده ، میزان آببندی و ... متغیر می باشد . که در ادامه به برخی از شیرهای کشویی روتین را لیست وار اشاره نموده ایم :

مشاهده محصولات شیر کشویی

·       گیت ولو گوه ای

·       گیت ولو اسلبی

·       گیت ولو چاقویی

·       گیت ولو انبساط موازی

·       گیت ولو لغزشی موازی

فروش شیر کشویی

فروش شیر کشویی در متریال های برنجی ، چدنی ، فولادی ، استیل و حتی یوپی وی سی در فنی مهندسی کنترل تک ارائه می گردد . گیت ولو های مجموعه ی ما همگی از کیفت بالا دارای استانداردهای لازم می باشد . فروش شیر کشویی در برندهای شناخته شده ای همچون سیم ایتالیا ، خنبره اسپانیا ، کیتز ژاپن ، کیز ایران و در قیمت های پایین تر برند اریون و نیپون و .... ارائه می گردد . خرید و انتخاب شیر کشویی نیاز به دانش و تخصص زیادی نمی خواهد ، فقط باید از لحاظ تحمل فشار و دما میزان جریان عبوری ، مناسب انتخاب گردند . با این حال می توانید ضمن مشاهده محصولات در بخش شیرآلات صنعتی وب سایت ، جهت خرید و سفارشگذاری با واحد فروش شیر کشویی این مجموعه در ارتباط باشید .

ارتباط با واحد فروش شیر کشویی

قیمت گیت ولو

قیمت گیت ولو یا همان شیر کشویی بر حسب مواردی همچون سایز ، متریال ، برند ، نوع اکچوئیتور و .... متغیر می باشد . جهت سفارشگذاری و استعلانم قیمت گیت ولو با ما در تماس باشید . ما سعی نموده ایم شیرآلات صنعتی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم به صنایع به صورت جز و عمده ارائه نماییم .

ارتباط جهت استعلام قیمت گیت ولو

سوالات متداول

شیر کشویی یا همان گیت ولو نوعی شیر تداوم کار جهت باز و یا بستن کامل مسیر سیالات مایع می باشد که در تیپ های مختلف عرضه می گردد.
فروش شیر کشویی یا گیت ولو در انواع برنجی ، پدنی ، فولاد و استیل در برندهایی همچون سیم ایتالیا ، کیتز ژاپن و ... با رقابتی ترین قیمت گیت ولو در کنترل تک عرضه می گردد
امتیاز دهید
نظرات کاربران
مانیسا
مانیسا
⭐⭐⭐⭐⭐
عالی . ممنون