66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486
تعداد بازدید: 33917
 - 
تعداد نظرات: 3
 - 
نویسنده:
 - 
امتیاز محصول:NaN
شیر ترموستاتیک TCV-11

شیر ترموستاتیک

توجه : نمونه های ایرانی ، چینی و اروپایی شیر ترموستاتیک موجود می باشد.

شیر ترموستاتیکی " شیر ترموستاتیک " یا همان شیر کنترل خودکار دما TCV 11 جهت کنترل دمای خطوط یا مخازن درسیستم های حرارتی و برودتی به همراه سنسور حرارتی شیر ترموستاتیکی دررنج 10- تا 150℃درسایز DN15 تا DN100 و یا 1/2" تا 4"و در فشارنامی PN16 تا PN40 یا کلاس #150 و کلاس #300 و نهایت دمای کاری شیر ترموستاتیکی 220℃ و بر حسب DIN یا ANSI تولید می شود. عملکرد شیر ترموستاتیکی TCV 11 که مهندسی معکوس مدل سامسون آلمان می باشد به صورت تدریجی بوده و متناسب با نیاز متقاضی در حالت عادی نرمال باز NO و یا نرمال بسته NC می باشد.جهت مشاهده مدل های دیگر شیر ترموستاتیک به بخش محصولات شیر ترموستاتیک سایت ، مراجعه و جهت راهنمایی بیشتر با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.


شیر ترموستاتیکی

توجه : نمونه های ایرانی ، چینی و اروپایی شیر ترموستاتیک موجود می باشد.

  شیر کنترل خودکار دما یاهمان شیر ترموستاتیکی TCV 11 جهت کنترل دمای خطوط یا مخازن در سیستم های حرارتی و برودتی مورد استفاده قرار می گیرد. سنسور شیر ترموستاتیکی در دو تیپ سنسور ساعتی شیر ترموستاتیکی و یا سنسور دستی شیر ترموستاتیکی ، با قابلیت تنظیم از دمای 10℃- تا 150℃ یا 50°F- تا 302°F می باشد. سایز شیر ترموستاتیکی تیپ 11 از DN15 تا DN100 و یا 1/2" تا 4" بوده و با فشار نامی PN16 تا PN40 یا کلاس #150 و کلاس #300 و نهایت دمای کاری 220℃ یا 428°F و بر اساس استانداردهای DINیا ANSI تولید می شود. شیر ترموستاتیکی TCV 11 کپی و مهندسی معکوس برند سامسون آلمان با عملکرد تدریجی می باشد.

طرز کار :

شیر حرارتی TCV 11

  فروش شیر حرارتی TCV 11 نیز در بازه فروش محصولات ماست . شیر حرارتی ترموستاتیکی تیپ 11 ( tcv 11 ) در حالت نرمال باز بوده و با افزایش دما به تدریج بسته می شود. شیر حرارتی ترموستاتیکی تیپ 11 به همراه سنسور مربوطه بر اساس اصل انبساط مایعات کار می کند. حسگر شیر حرارتی ترموستاتیکی TCV 11در داخل مخزن یا در مسیر سیال مورد نظر جهت کنترل دما قرار می گیرد. داخل سنسور از یک نوع روغن قابل انبساط پر شده است. افزایش دمای سیال باعث انتقال دما به روغن داخل سنسور شده و در نتیجه منجر به افزایش حجم روغن می شود. این افزایش حجم باعث به حرکت در آمدن پین المان عمل کننده می گردد. این افزایش نیرو به میله و پلاگ ولو منتقل شده و از این طریق فضای خالی بین سیت و پلاگ تغییر می کند و مقدار جریان عبوری از داخل ولو قابل کنترل می شود.

ویژگی ها:

شیر ترموستاتیکی TCV 11  

1. دارای مکانیزم ایمنی در برابر افزایش بیش از حد دما می باشد.

2. خودکار بوده و به هیچ نیروی کمکی دیگری جهت کنترل دما نیاز ندارد.

3. به نگهداری و تعمیرات زیادی نیاز ندارد.

4. دارای آب بندی کامل بوده و برای انواع سیستمهای انتقال دما بسیار مناسب است.

5. بدنه آن از جنس چدن،کربن استیل ویا استنلس استیل می باشد.

نصب:

شیر ترموستاتیک

   شیر ترموستاتیک تیپ 11 فقط برای نصب در خطوط افقی مناسب می باشد. جهت جریان سیال در داخل ولو ترموستاتیک TCV 11 بایستی مطابق فلش روی بدنه باشد. درپوش ولو به همراه المان عمل کننده باید رو به پایین قرار گیرند. حسگر (سنسور حرارتی) به هر شکل دلخواهی می تواند نصب شود، فقط باید دقت شود که تمامی طول آن در داخل سیال قرار گیرد. یعنی تا محل اتصال دنده باید داخل محیط سیال قرار بگیرد. محل نصب حسگر شیر ترموستاتیک باید به گونه ای انتخاب شود که گرم شدن بیش از حد و یا تاخیر زیاد در دریافت حرارت از سیال صورت نگیرد. مسیر نصب لوله موئین این دستگاه باید به گونه ای انتخاب شود که نوسانات دمای محیطی تاثیر بر آن نداشته باشد و نیز در مسیر رفت و آمد قرار نگیرد تا از آسیب فیزیکی در امان باشد. کمترین شعاع انحناء لوله موئین 50 mm می باشد. در شکلهای زیر مدار برخی از موارد استفاده این شیر ترسیم شده است.


غلاف سنسور شیر ترموستاتیکی

 غلاف سنسور شیر ترموستاتیکی جهت جلوگیری از تماس مستقیم سنسور با سیال به منظور جلوگیری از خورندگی و یا محافظت از آن در فشارهای بالای 16 بار پیش بینی شده است که دارای دو نوع اتصال دنده ای و فلنجی می باشد . غلاف سنسور شیر ترموستاتیکی در سه متریال برنجی ، استیل 304 و استیل 316 با کانکشن رزوه ( دنده ای ) و یا فلنجی در دسترس می باشد.

قطعه عملکرد معکوس شیر ترموستاتیکی 

 با اتصال قطعه عملکرد معکوس شیر ترموستاتیکی به دستگاه ، عملکرد آن کاملا برعکس میشود. به این صورت که شیر در حالت عادی باز می باشد اما با اتصال قطعه معکوس کننده شیر ترموستاتیکی ، شیر در حالت عادی دیگر ، بسته بوده و با افزایش دما به تدریج باز میشود. در این صورت کاربرد ولو در سیستمهای برودتی خواهد بود. و دارای دو تیپ برای سایزهای DN15-50 از IOP Type 17-01 و برای سایزهای DN65-150 از IOP Type 17-02 استفاده می شود.

سنسور کانالی شیر ترموستاتیکی

  در مواقعی که بخواهید دمای هوای عبوری از درون یک کانال را تحت کنترل داشته باشید ، می توانید از سنسور کانالی شیر ترموستاتیکی استفاده کنید. با مونتاژ سنسور کانالی شیر ترموستاتیکی بر روی حسگر و قرار دادن آن در مسیر عبور جریان هوای داخل کانال ، دمای جریان عبوری قابل کنترل خواهد بود. در برخی موارد برای کنترل هوای داخل اتاقک نیز کاربرد دارد.

اختلاف شیر ترموستاتیکی TCV 11 با شیر ترموستاتیکی TCV 44 :

اختلاف شیر ترموستاتیکی تیپ TCV 11 با شیر ترموستاتیکی تیپ TCV 44 در فشار کاری ولو می باشد. تیپ TCV 44 با توجه به تجهیز شدن به بیلوز ، امکان عملکرد صحیح و متناسبی در خطوط با فشار کاری بالاتر می باشد.

فروش شیر ترموستاتیکی

فروش شیر ترموستاتیکی امریست تخصصی ، چرا همانطور که اشاره شد شیر ترموستاتیکی دارای انواع سنسور ، غلاف ، مدل و ... می باشد که جهت انتخاب مناسب شیر ترموستاتیکی نیاز به راهنمایی کارشناسان ما در واحد فروش شیر ترموستاتیکی می باشد . جهت انتخاب مناسب و اطلاع از قیمت شیر ترموستاتیکی و همچنین نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیش می توانید از راههای ارتباطی با واحد فروش شیر ترموستاتیکی تماس حاصل نمایید.فروش شیر ترموستاتیک تخصص ماست.

قیمت شیر ترموستاتیکی

البته شیر ترموستاتیکی tcv 11 ارزان قیمت ترین شیر ترموستاتیکی می باشد . اما قیمت شیر ترموستاتیک متناسب با سایز ، نوع متریال و نوع سنسور دستی یا حرارتی و نیز عملکرد نرما باز یا بسته بودن متغیر می باشد . جهت سفارشگذاری ، خرید و استعلام قیمت شیر ترموستاتیکی با کارشناسان ما در واح فروش ولو در ارتباط باشید.

* جهت مشاهده و خرید سایر محصولات شیر ترموستاتکی کلیک نمایید  *