66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486
تعداد بازدید: 27993
 - 
تعداد نظرات: 2
 - 
نویسنده:
 - 
امتیاز محصول:5
شیر فشارشکن بخار

شیر فشارشکن بخار

توجه : نمونه های ایرانی ، چینی و اروپایی انواع شیر فشارشکن موجود می باشد.

 شیر فشارشکن بخار یا همان شیر فشارشکن 2-39 سامسون که البته نمونه های ایرانی آن نیز موجود و عرضه می گردد ، جهت ثابت نگه داشتن فشار خطوط بخار استفاده می گیرد. شیر فشارشکن بخار 2-39 با رنج تنظیمی 16 ~ 0.2 و در سایز DN15 تا DN100 و فشار نامی PN16 یا PN25 یا PN40 و دمای کاری 350C و بر استاندراد DIN یا ANSI در متریال هایSS316 , GG-25. A216 WCC , A216WCB , GGG-40 تولید می گردد.شیرفشارشکن بخار 2-39 به صورت مکانیکی با کمک فنر و فشار برگشت بر روی اکچوئتور عملکرد فوق العاده ای داشته که وجود یک منبع کنداس بر روی این فشارشکن بخار ، باعث گردید عمر شیر 3902 نیز بالا رفته و دیافراگم راندمان بهتری داشته باشد.توجه نمایید که ما انواع شیرهای فشارشکن در اتصال فلنجی و دنده ای در متریال های استیل ، برنجی ، چدنی ، فولادی و ... نیز موجود می باشد که با مراجعه به بخش محصولات شیر فشارشکن قابل مشاهده بود و جهت اطلاعالت بیشتر با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

شیر فشارشکن بخار 2-39

توجه : نمونه های ایرانی ، چینی و اروپایی انواع شیر فشارشکن موجود می باشد.

    شیر فشارشکن بخار 2-39 در مدلهای زیادی تولید می گردد اما ما در اینجا به شیر فشارشکن بخار 2-39 پرداخته ایم و جهت سایر شیرهای فشارشکن به قسمت محصولات / شیرآلات / شیر فشارشکن رجوع نمایید .شیر کنترل خودکار فشار یا همان شیر فشارشکن بخار 2-39 (  PCV ) جهت ثابت نگه داشتن فشار خطوط بخار  مورد استفاده قرار می گیرد . این شیر فشارشکن بخار با رنج دامنه تنظیم فشار از ر0.2~16Bar و از سایز DN15 تا DN100 با فشار نامی PN16 یا PN25 و نهایت دمای کاری 350°C تولید می گردد . شیر فشار شکن بخار 3902 بر اساس استانداردهای DIN و ANSI ه در متریال های SS316 , GG-25 . A216 WCC , A216WCB , GGG-40 تولید می گردد.

طرز کار :

شیر فشارشکن 2-39

     شیر فشارشکن 2-39 ، فشار خروجی شیر را به صورت خودکار کنترل می کند تا فشار خط در رنج تنظیم شده به صورت ثابت باقی بماند. شیر فشارشکن 2-39 در حالت نرمال باز بوده و با افزایش فشار خروجی به تدریج بسته می شود. این شیر فشار شکن بخار ، جهت استفاده در خطوط بخار مناسب بوده و جهت صحیح جریان بخار از داخل ولو به وسیله فلش بر روی بدنه آن نشان داده شده است. جریان فشار خروجی از طریق منبع کندانس و لوله رابط به سمت اکچوئیتور منتقل شده و به سطح دیافراگم وارد می شود. این نیرو از طریق میله به پلاگ منتقل شده و با تغییر فضای بین سیت و پلاگ مقدار فشار در رنج مورد نظر ثابت باقی می ماند. شیر فشارشکن 2-39 به یک قطعه آکاردئونی مجهز است که ضمن ایجاد تعادل بین فشار ورردی و خروجی نقش مکانیکال سیل را جهت آب بندی دارد. شیر فشارشکن 3902 بخار ، به صورت خودکنترل بوده و به هیچ نیروی کمکی دیگری نیاز ندارد .

 نصب :

شیر فشارشکن بخار 3902

   شیر فشارشکن بخار 3902  فقط برای نصب در خطوط افقی مناسب می باشد. جهت جریان بخار در داخل ولو 3902 بایستی مطابق فلش روی بدنه باشد. شیر فشارشکن بخار 3902 باید طوری نصب شود که اکچوئیتور آن پس از نصب به صورت عمودی رو به پایین قرار داشته باشد. قبل از طراحی پایپینگ به مواردی چون سایز ورودی و خروجی شیر فشار شکن از نظر مقدار مصرف به نسبت دبی فشارشکن و از نظر فاصله بین مصرف کننده و فشارشکن توجه شود. برای محافظت شیر از ورود کندانس خط به داخل آن، خط باید شیب ملایمی متمایل بر جهت جریان داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از ایجاد کندانس در سیستم  می توان از یک تله بخار استفاده کرد پس از نصب شیر باید توجه داشت که تحت فشار فیزیکی از جانب خط قرار نگرفته باشد. با توجه به اینکه فشار بخار در خروجی شیر کاهش می یابد، به منظور افزایش حجم آن اغلب ضروری است که خط لوله خروجی ولو قطورتر در نظر گرفته شود.برای تنظیم فشار در رنج مورد نظر از مهره تنظیم فشار استفاده می شود. جهت حفاظت دیافراگم در برابر بخار و حرارت زیاد از منبع کندانس استفاده می شود. قبل از راه اندازی شیر فشارشکن بخار 3902 ، منبع کندانس باید از آب لبریز شود. توصیه می شود در صورت نیاز در نزدیکی محل نصب فشارشکن یک ساپورت قرار دهید تا از ایجاد تنش و لرزش جلوگیری شود. جهت جلوگیری از ورود اجسام خارجی به داخل شیر از یک صافی مناسب در ورودی آن استفاده شود.

تعاریف و اصلاحات بازاری و صنعتی شیر فشار شکن

  • شیر فشار شکن بخار
  • فشارشکن بخار
  • شیر کنترل فشار ورودی
  • پرشر ولو
  • پرششر کنرل ولو
  • فشار شکن 3902
  • فشار شکن
  • PRESSURE VALVE
  • CONTROL PRESSURE VALVE

فروش شیر فشارشکن

فروش شیر فشارشکن 2-39 در این شرکت توسط کارشناسان مجرب با توجه به نیاز مصرف کننده توسط واحد فروش شیرفشار شکن صورت می پذیرد.توجه نمایید فروش شیر فشارشکن 2-39 باید متناسب با نیاز و بررسی شرایط فشار بخار ورودی ، فشار بخار خروجی ، دمای بخار ، حجم بخار ، محل و شرایط نصب صورت گیرد و عدم توجه به این موضوع منجرب تحمیل هزینه و ضرر به خریدار می گردد . لذا جهت دریافت بهترین پیشنهاد و قیمت جهت خرید شیرفشار شکن بخار ، با واحد فروش شیر فشارشکن بخار در این شرکت در ارتباط باشید. فروش شیر فشارشکن با نازلترین قیمت بازار را از ما بخواهید.