66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486
تعداد بازدید: 27913
 - 
تعداد نظرات: 2
 - 
نویسنده:
 - 
امتیاز محصول:5
شیر صافی سیم

شیر صافی سیم

شیر صافی سیم ( استرینر سیم ) با کد CIM 74A محصول کشور ایتالیا و برند CIM VALVE می باشد. استرینر سیم 74A در فشار PN 20 در متریال برنحی از سایز "3/8 الی "4 به صورت دنده ای NPT F تولید می گردد . ماکزیمم دمای شیر صافی سیم CIM 74A با توجه به فشار کاری حداکثر 180c می باشد . این تیپ از شیر صافی سیم CIM در تاسیسات، گرمایشی و پنوماتیک جهت آب بخار، هوا و هر سیال غیر خورنده مورد استفاده قرار می گیرد. استرینر برنجی سیم از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . جهت مشاهده همه ی محصولات شیر صافی کلیک نمایید.

صافی سیم

   شیر صافی سیم ( استرینر ) با کد CIM 74 A محصول کشور ایتالیا و برند CIM VALVE می باشد.  شیر صافی سیم در فشار PN 20 در متریال برنحی از سایز "3/8 الی "4 به صورت دنده ای NPT F تولید می گردد . ماکزیمم دمای  استرینر  CIM 74A با توجه به فشار کاری حداکثر 180c بوده که البته جهت بررسی جزئیات و منحنی دما و فشار بایستی به کاتالوگ پیوست مراجعه نمود .  شیر صافی سیم CIM در تاسیسات، سیستم گرمایشی ، شبکه پنوماتیک جهت آب ، بخار ، هوا ، بنزین و هر سیال غیر خورنده مورد استفاده قرار می گیرد.

شیر صافی  سیم نیز همچو سایر استرینر ها چهت جلوگیری از مواد جامد مثل شن و ماسه و یا هر مواد زائد دیگری به سیستم و در نهایتا محافظ ادوات در مقابل این مواد ، مورد استفاده قرار می گیرد . 

استرینر سیم ایتالیا با توجه به فشار کاری PN20 و ماکزیمم دما 180 و نیز قیمت مناسب خود ، در صنعت مصرف فراوانی داشته و استانداردهای مربوطه را نیز پشتیبانی می نماید .

مشخصات فنی :

صافی سیم 

برند : ------------------------ سیم ایتالیا CIM VALVE

تیپ صافی سیم : -------------------------------------- Y

کد : ---------------------------------------------- CIM 74A

سایز صافی سیم : ------------------------- "3/8 الی "4

کانکشن : ------------------------------- دنده ای مادگی

متریال صافی سیم : ---------------------------- برنجی 

ماکزیمم فشار نامی :--------------------------- PN 20

ماکزیمم فشار کاری:--------------------------- 19BAR

ماکزیمم دما : --- 180C باتوجه به منحنی سایز

کاربرد : آب ، بخار ، هوا ، بنزین و سیالات غیر خورنده

نوع عملکرد : ------------------------------------- عبوری

ابعاد شیر استرینر  سیم :

شیر صافی سیم

****

فروش شیر صافی سیم

فروش شیر صافی سیم ایتالیا در انواع و تیپ مختلف در متریال برنجی در طیف فروش محصولات شیرآلات ما می باشد . همانطور که اشاره شد ، علاوه بر فروش شیر صافی سیم ما انواع صافی و استرینر در متریال هایی همچون برنج ، استیل ؛ فولاد ، چدن و ... در برندهای داخلی و خارجی را نیز موجود و فروش داریم . خواهشمند است در صورت نیاز به گرفتن قیمت شیر صافی سیم ایتالیا و همچنین موجودی و قیمت سایر شیرالات سیم CIM  با واحد فروش سیم در شرکت ما در ارتباط باشید . بهترین و مناسب ترین قیمت شیر صافی سیم و سایر محصولات برند سیم ولو ایتالیا را از ما بخواهید.