66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486
تعداد بازدید: 29106
 - 
تعداد نظرات: 3
 - 
نویسنده:
 - 
امتیاز محصول:NaN
شیر یکطرفه بین فلنجی

شیر یکطرفه بین فلنجی استیل

این شیر یکطرفه بین فلنجی استیل با دریچه دیسکی محصول کشور ایران می باشد که در بازار با برند گسترا به فروش می رسد. شیریکطرفه بین فلنجی استیل ایرانی از متریال استیل SS316 از سایز "3/4 الی "6 اینچ بین فلنجی تولید می گردد.شیر یکطرفه بین فلنجی استیل از نوع دریچه دیسکی فنری در دو مدل آبندی کامل و آبندی معمولی قابل ارائه می باشد . شیر یکطرفه بین فلنجی در فشار حداکثر PN40 در رنج دمایی 1800 ~ 20- با توچه به سایز، ساخته می شود .اصالت برند گسترا ، آلمانی می باشد که در حال حاضر شیر یکطرفه بین فلنجی گسترا آلمان در بازار ایران موجود نمی باشد.اما متاسفانه بعضی از همکاران سودجو نمونه ی ایرانی تولید شده را بنام گسترا اصلی و آلمانی با قیمت کاذب ارائه می نمایند. البته نمونه های فراوان دیگری از شیرهای یکطرفه در تیپ ،سایز ، برند و متریال متنوعی در مجموعه ی ما موجود می باشد که ضمن مراجعه به بخش محصولات شیر یکطرفه ، می توانید با کارشناسان ما در واحد تخصصی فروش نیز ارتباط برقرار نموده و استعلام های لازم را دریافت نمایید.

شیر یکطرفه گسترا

همانطور که اشاره شد اصالت برند گسترا و شیر یکطرفه دیسکی گسترا آلمانی می باشد ، اما در حال حاضر نمونه آلمانی و اصلی در بازار ایران موجود نمی باشد و برخی از سود جویان نمونه تولیدی ما را بعنوان گسترا اصلی با قیمت کاذب به فروش می رسانند . در این که نمونه شیر یکطرفه گسترا ایرانی با نمونه اروپایی از نظر کیفیت قابل رقابت می باشد شکی نسیت ، اما در هر صورت به اسم آلمانی و با قیمت آلمانی فروختن ، کلاهبرداری بیش نیست . این شیر یکطرفه گسترا دیسکی از نوع بین فلنجی استیل با دریچه دیسکی محصول کشور ایران  می باشد که در بازار با برند گسترا به فروش می رسد. شیر یکطرفه گسترا دیسکی بین فلنجی ایرانی از متریال استیل SS316 از سایز "3/4 الی "6 اینچ بین فلنجی تولید می گردد. این شیر یکطرفه گسترا دیسکی بین فلنجی از نوع دریچه دیسکی فنری می باشد . شیر یکطرفه دیسکی بین فلنجی دیسکی در فشار حداکثر PN40 در رنج دمایی 1800 ~ 20- با توچه به سایز، ساخته می شود . شیر یکطرفه گسترا دیسکی فلنجی را چک ولو ویفر دیسک Wafer disk check valve نیز نامبرده می شود . توجه نمایید که شیر یکطرفه گسترا تیپ بین فلنجی ر دو نوع آبندی کامل و آبندی معمولی ارائه می گردد.

ویژگی های :

چک ولو بین فلنجی

  • ماکزیمم فشار 40 BAR
  • قابلیت استفاده در تمام سیالات
  • جنس سیت استیل چک ولو بین فلنجی
  • رنچ دمایی بالا 180 ~ 20- سانتیگراد
  • عملکرد دیسکی چک ولو بین فلنجی
  • متریال ضد زنگ و خورندگی (SS316 (CF8M

Wafer check valve, single disk

(Made of stainless steel (CF8M

( Disk made of stainless steel (CF8M

 Spring made of AISI 316

 Small dimensions

pressure PN 40 bar

 Low head loss

 Working Temperature -20ºC +180ºC

مشخصات :

 شیر خودکار بین فلنجی

برند شیر خودکار بین فلنجی : ----------------------------- گسترا ایرانی

تیپ شیر خودکار بین فلنجی :------------------------------Wafer disk

سایز : -------------------------------------------------------------- "3/4 الی "6

کانکشن : ------------------------------------------  ویفری ( بین فلنجی )

متریال شیر خودکار بین فلنجی : ------------------------------ SS316 

ماکزیمم فشار نامی :-------------------------------------------------- PN40

ماکزیمم دما شیر خودکار بین فلنجی : ---------------- 180 ~ 20 -

کاربرد شیر خودکار بین فلنجی : -- آب ، بخار ، هوا ، بنزین، اسید

فروش شیر یکطرفه بین فلنجی

فروش شیر یکطرفه بین فلنجی نیز همچون دهها نوع از شیرهای یکطرفه در حیطه ی فروش این شرکت قرار دارد . همانطور که می دانید فنی مهندسی کنترل تک ضمن مشاوره فنی ، فعال در امر فروش ابزاردقیق ، شیرالات و ادوات بخار ، با تولید شیرهای یکطرفه بین فلنجی استیل ، همچون برند های دیگر مثل اکون ، خنبره ، سیم ، پکنز ، دراگون ، گوتزه و .... سعی در ارائه محصولات با نازل ترین قیمت بازار را دارد. 

لذت خواهشمند است جهت گرفتن قیمت شیر یکطرفه بین فلنجی مدل ایرانی گسترا  و نیز موجودی و قیمت سایر ادوات از طریق راههای ارتباطی با واحد فروش شیر یکطرفه بین فلنجی در ارتباط باشید .

شیر یکطرفه دیسکی    شیر یکطرفه بین فلنجی

   چک ولو لولایی  چک ولو ویفری دیسکی 

 شیر خودکار بین فلنجی   چک ولو استیل