66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486

تله بخار سطلی
 - 
نویسنده: مهندس سعیدی
 - 
تعداد بازدید: 5703

تصاویر تله بخار سطلی

*** توجه »» در این بخش به معرفی تله بخار سطلی پرداخته شده ، به جهت خرید و مشاهده محصولات تله بخار سطلی و فلوتری به بخش محصولات تله بخار فلوتری مراجعه نمایید یا با واحد فروش تله بخار مجموعه ما در تماس باشید.

تله بخار سطلی معکوس

تله بخار اینورتد باکت چیست ؟

  Inverted Bucket Steam Trap

 تله بخار سطلی یا همان به اصطلاح استیم تراپ اینورتد باکت نوعی تله بخار با عملکرد کاملا مکانیکی که بر اساس اختلاف چگالی بخار و آب کار می کند .

تله بخار سطلی

 در  تله بخار سطلی  به هنگام ورود بخار ، سطل واژگونه در محفظه تله بخارسطلی ، تحت تاثیر فشار بخار ورودی بالا می رود و با انسداد سوپاپ ، مانع خروج بخار می شود . با تقطیر بخار و ایجاد چگالیده ، فشار ناشی از وزن آب موجب پایین آمدن سطل و غوطه ور شدن آن می گردد ، با غوطه ور شدن سطل ، سوپاپ خروجی باز شده و با گشایش سوپاپ ، چگالیده ، هوا و گاز های غیر قابل تقطیر خط برگشت راه می یابند . منفذ کوچکی در بخش فوقانی سطل ، تله بخارسطلی موجب جمع آوری هوا در محفظه بالای  تله بخار  سطلی شده و به هنگام پایین رفتن سطل و باز شدن سوپاپ ، هوا به همراه چگالیده از تله خارج می شود. تله بخارهای سطلی یا همان تله بخار اینورتد باکت در سیستم های فشار قوی دارای عملکرد قویتری هستند، اما از آن ها در سیستم های فشار ضعیف نیز می توان استفاده کرد.

 تله بخار  سطلی دارای عملکردی متناوب هستند ، به این معنا که جریان خروجی آب در آن ها به ازای هر بار پر و خالی شدن سطل ، متوقف و باز از سر گرفته می شود. تله بخار های سطلی معکوس در مقابل ضربات قوچ مقاومت خوبی از خود نشان می دهند ، با توجه به بالا بودن سوپاپ ، امکان گرفتگی ناشی از وجود ذرات معلق در آنها بسیار کم است . حفظ انرژی ، دوام ، مقاومت خوب در مقابل خوردگی ، تخلیه هوا و در دمای بخار و مقاومت مناسب دئر مقابل یخ زدگی از دیگر امتیازات این نوع تله بخار محسوب می شود.

 تله بخار سطلی در انواع چدنی ، فولادی و استیل با اتصالات پیجی ، فشاری ، جوشی ، فلنچی د رابعاد 3/8" تا 2 1/2" اینچ تا ظرفیت 20000 پوند بر ساعت و فشار کار5 تا 2700 پوند بر اینچ مربع قابل استفاده هستند . در صورت نیاز به ظرفیت های بالاتر می توان چند  تله بخار  سطلی را به طور موازی در مدار برگشت قرار داد ، مشروط بر اینکه ابعاد و ظرفیت آن ها با هم برابر باشد.

فروش تله بخار سطلی

فروش تله بخار سطلی معکوس در انواع مختلف عمودی و افقی در مجموعه ی کنترل تک ارائه می گردد . ما فروش تله بخار سطلی را با نازلترین قیمت در برندهای داخلی ، اروپایی ، ترک و ژاپنی صورت می دهیم . نه تنها تله بخار سطلی بلکه می توانید انواع تله بخار در مدلهای متنوع را از ما تهییه فرمایید.

*جهت خرید و مشاهده تله بخار سطلی جی ان ( افقی )  کلیک و نیز چهت مشاهده تله بخار سطلی اصفهان ( عمودی و افقی ) کلیک نمایید*

اصطلاحات و نام های متعارف :

تله بخار سطلی معکوس    تله بخار سطلی     استیم تراپ سطلی     تراپ اینورتدباکت     تله بخار اینورتدباکت   

سوالات متداول

تله بخار سطلی یکی از انواع استیم تراپ شناوری جهت تخلیه ی فقط کنداس خطوط بخار ، به صورت دفعی با ظرفیت تخلیه زیاد محسوب می گردد.
فروش تله بخار سطلی در تیپ های عمودی و اقفی با نازلترین قیمت بازار در مجموعه ی کنترل تک صورت می پذیرد. با کارشناسان ما در خصوص خرید تله بخار در ارتباط باشید.
امتیاز دهید
نظرات کاربران
عامر
عامر
⭐⭐⭐⭐⭐
ممنون از مطلب مفیدتون
ماموتی
ماموتی
⭐⭐⭐⭐⭐
عالی