66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486

وکیوم بریکر
 - 
نویسنده: مهندس سعیدی
 - 
تعداد بازدید: 5895

وکیوم بریکر

*توجه : این بخش جهت معرفی وکیوم بریکر " خلاء شکن می باشد ، جهت بررسی محصولات و خرید به بخش محصولات شیر خلاء شکن وب سایت مراجعه نمایید .

وکیوم بریکر

شیر وکیوم بریکر Vacuum Breaker با نام فارسی شیر خلاء شکن ، همانطور که از نامش پیداست به طور کلی جهت جلوگیری از خلاء یا فشار منفی در منابع و خطوط استفاده می شود . موارد متعددی موجب ایجاد فشار وکیوم در سیستم می شود که اصلی ترین آن مکش و تخلیه می باشد که باعث فشار منفی می شود . وکیوم بریکر از شیرآلات پر مصرفی در این زمینه می باشد که موجب پیشگیری از این اتفاق می شود.

ممکن است سوال پیش بیاد که اصلا ایجاد فشار خلاء در سیستم چه ایرادی دارد و چه نیازی به نصب وکیوم بریکر می باشد ؟ ایجاد فشار منفی یا خلاء در اکثر سیستم ها ضمن ایحاد تداخل در مسیر جریان سیال ، ممکن است باغث وارد شدن خسارات به ادواتی همچون مخازن شود. به طور مثال در مخازن با تخلیه ی سیال ، الخصوص با پمپ که مکش زیادی ایجاد می کند ، فشار منفی ایجاد می شود ، فشار منفی ایجاد شده بر حسب میزان ایجاد شده و استحکام مخزن ، در صورت بر طرف نشدن موجب جمع شدن مخازن و مچاله شدن آن می شود ،.

ساده ترین مثالی که می توان در مقیاس بسیا کوچکتر زد ، وقتی که آبمیوه داخل پاکت را با نی به صورت مداوم میل می نمایید ، پاکت دچار مچاله شدن می شود ، در مخازن نیز همین موضوع صادف است ، با مکش سیال به بیرون ، در صورت عدم نصب وکیوم بریکر یا همان شیر خلاء شکن ، مخزن مچاله می شود. لذا نصب شیر وکیوم بریکر برای مخازن ، بخصوص مخازنی که تخلیه توسط نیرو و مکش زیاد صورت می پذیرد ، الزامیست . در این مواقع بسته به شرایط می توان وکیوم بریکر را از کنار یا بالای مخزن نصب نمود.

در موارد دیگر در مسیر خطوط انتقال مایعات ممکن است در بخش هایی وکیوم و خلاء ایجاد گردیده باشد . در همچین مواقعی نیز وجود فشار منفی قطعا اگر مانع توقف مسیر جریان نشود ، حداقل با فاصله ایجاد شده موجب کاهش سرعت فلو می گردد که موجب کاهش بهره بری سیستم می شود و نصب شیر وکیوم بریکر در عین سادگی ، مانع ایجاد خلاء یا فشار منفی می شود .

خرید و مشاهده شیرهای وکیوم بریکر

فروش وکیوم بریکر

فروش وکیوم بریکر و یا همان شیر خلاء شکن در تیپ های برنجی ، استیل ، آلمنیومی و ... در مجموعه کنترل تک صورت می پذیرد . اما باید متوجه ی این موضوع بود که شیرهای خلاء شکن انواع مختلفی دارد که متناسب با آن مشخصه ی فنی متفاوتی نیز دارد . به همین جهت آشنایی کافی جهت خرید و سفارگذاری وکیوم بریکر مورد نظر را باید دانست . هرچند که کارشناسان فروش وکیوم بریکر مجموعه ی ما " کنترل تک " راهنمایی لازم را صورت می دهند ، اما بر خود لازم دانستیم به مشتریان خود با بیان ساده ، مفهومی از شیر خلاء شکن و یا همان وکیوم بریکر بیان نماییم . کنترل تک ضمن فروش ادوات ابزار دقیق ، انتقال دانش تخصصی و بالا بردن سطح دانش فنی مشتریان خود را یک رسالت می داند . ضمن مطاله این بخش در خصوص وکیوم بریکر ، می توانید جهت سفارشگذاری و خرید وکیوم بریکر با کارشناسان فروش وکیوم بریکر در ارتباط باشید و همچنین در بخش محصولات وکیوم بریکر و هوا گیری به بررسی و مشاهده محصولات شیر خلاء شکن بپردازید.

خرید و مشاهده شیرهای وکیوم بریکر

 

خلاء شکن

شیر خلاء شکن در واقع معنای فارسی وکیوم بریکر می باشد و صرفا از نظر زبان متفاوت می باشند و معنای مفهومی ندارند . در بین مشتریان استفاده از کلمه ی شیر خلاء شکن و وکیوم بریکر هر دو مرسوم و روتین می باشد . به جهت فهم بهتر مخاطب است که ما در این مقاله از اصطلاح خلاء شکن و وکیوم بریکر استفاده می نماییم .

خلاء شکن در صنعت کاربرد فراوانی دارد و تقریبا در همه صنایع مورد استفاده قرار می گیرد ، اما بیشترین کاربرد شیر خلاء شکن یا همان شیر وکیوم بریکر در مسیر کندانس های بخار و مخازن مایعات می باشد . از دیگر موارد استفاده می توان به دیگ های بخار ، سیستم تخلیه ی کندانس و ... اشاره داشت .

از انواع پر کاربرد شیر خلاء شکن به موارد ذیل اشاره داریم :

شیرهای خلاء شکن و یا وکیوم بریکر همگی کاربردی یکسان دارند اما متناسب با سایز ، تولید کننده و حجم خلاء جدا از متریال می تواند متفاوت باشد . از مدل های روتین باید به وکیوم بریکر ساچمه ای اشاره نمود که در سایزهای کوچک تولید می گردند و اغلب جهت نصب بر روی خطوط ، مخازن کوچک و دیگ های بخار می باشد . پر فروش ترین مدل های این وکیوم بریکر ساچمه مدل خلاء شکن برنجی و خلاء شکن استیل می باشد . همچنین جهت حجم عبوری بیشتر هوا می توان از مدل های دیسکی و روزنه هوا استفاده نمود که در سایزهای بزرگتر و صنعتی تر ارائه می گردند . جهت بررسی جزئیات هر یک باید به بخش محصولات خلاء شکن وب سایت کنترل تک رجوع نمود و ضمن مطالعه هریک ، امکان خرید و سفارشگذاری نیز می باشد.

 فروش وکیوم بریکر

خرید و مشاهده شیرهای وکیوم بریکر

 

قیمت وکیوم بریکر

قیمت رقابتی وکیوم بریکر را از ما بخواهید . قیمت وکیوم بریکر بر حسب متریال ، برند ، سایز و مدل وکیوم بریکر متفاوت می باشد ، اما ما سعنی نموده ایم تنوع لازم را جهت فروش ایجاد نماییم . فروش وکیوم بریکر و یا همان شیر خلاء شکن در تیپ های برنجی ، استیل ، آلمنیومی و ... در مجموعه کنترل تک صورت می پذیرد .. ضمن مطاله این بخش در خصوص وکیوم بریکر ، می توانید جهت سفارشگذاری و خرید وکیوم بریکر با کارشناسان فروش وکیوم بریکر در ارتباط باشید و همچنین در بخش محصولات وکیوم بریکر به بررسی و مشاهده محصولات شیر خلاء شکن بپردازید.

سوالات متداول

نوعی شیر صنعتی جهت هم فشار نمودن محیط داخلی و خارجی مخازن و لوله ها و یا به عبارتی مانع از ایجاد خلاء در سیستم می باشد.
فروش وکیوم بریکر با نازلترین قیمت وکیوم بریکر در انواع مختلف در برندهای داخلی و خارجی در مجموعه کنترل تک صورت می پذیرد.
امتیاز دهید
نظرات کاربران
سام
سام
⭐⭐⭐⭐⭐
ممنون از مطلب مفید و محصولات با کیفیتتون