66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486

تله بخار دیسکی
 - 
نویسنده: مهندس سعیدی
 - 
تعداد بازدید: 4236

تصاویر تله بخار دیسکی


*** توجه : در این بخش سایت شما با تله بخار دیسکی ( ترمودینامیکی ) آشنا خواهید شد اما جهت خرید و مشاهده تله بخار های موجود به بخش محصولات تله بخار دیسکی رجوع نمایید.

تله بخار دیسکی

تله بخارهای ترمودینامیک چیست ؟

Thermodynamic Steam Traps

تله بخار ترمودینامیک یا به عبارتی تله بخار دیسکی دارای قطعه ای صفحه گونه و مدور است که بر اساس مکش حاصل از سرعت بخار عمل می کند . به هنگام ورود آب تقطیر شده به محفظه  تله بخار دیسکی ، دیسک بدون هیچ حرکتی اجازه خروج آن را به مدار برگشت می دهد ، اما به محض ورود بخار و کشش حاصل از آن ، دیسک به سمت پایین حرکت حرکت نموده و موجب انسداد خط خروجی شده و به محض تقطیر بخار مخزن آب باعث بالا رفتن مجدد دیسک می شود . بنا براین عملکرد تله بخار دیسکی متناوب و بر مبنای سرعت جریان بخار و چگالیده آب حاصل از تقطیر است.

تله بخار های دیسکی ( تله بخار ترمودینامیکی ) علیرغم داشتن مزایای همچون ، حجم کوچک و قابلیت استفاده در وضعیت های محدودو حتا به صورت قایم و نیز مقاومت خوب در مقابل خوردگی ضربات قوچ ، در مقابل پس فشار مقاوم نیستند . دوام کم ، عدم توانای تخلیه هوادر فشار ها ی خیلی پایین و ایجاد سر و صدا به هنگام کار از دیگر معایب این گونه  تله بخار دیسکی ( ترمودینامیکی ) محسوب می شود. این گونه تله بخار دیسکی در ابعاد کوچک ( 3/8" تا 1" اینچ ) و از جنس  فولاد ضد زنگ با فشار کار 10 تا 600 پوند بر اینچ مربع و تا ظرفیت 2825 پوند در ساعت کابرد دارند. 

جهت خرید و مشاهده انواع تله بخار دیسکی اینجا  کلیک  فرمایید

فروش تله بخار دیسکی

فروش تله بخار دیسکی ( تله بخار ترمودینامیکی ) در انواع مختلف در این مجموعه صورت می پذیرد . در این بخش سایت شما را با تله بخار دیسکی آشنا نموده ایم. اما به جهت مشاهده انواع تله بخار دیسکی موجود به بخش محصولات تله بخار ترمودینامیکی وب سایت مراجعه نمایید . همچنین جهت خرید و یا راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در واحد فروش تله بخار دیسکی از طریق راههای ارتباطی تماس حاصل نمایید . فروش تله بخار دیسکی تخصص ماست .

اصطلاحات متعارف تله بخار دیسکی :

  • تله بحار دیسکی
  • تله بخار ترمودینامیکی
  • تله بخار تفنگی
  • استیم تراپ دیسکی
  • استیم تراپ ترمودینامیک

سوالات متداول

در واقع تله بخار دیسکی نام بازاری همان تله بخار ترمودینامیکی است و بواسطه مکانیزم حرکت پریودی حرکت دیسک بر روی سیت به تله بخار دیسکی نیز معروف است.
انواع تله بخار دیسکی " تله بخار ترمودینامیکی " در برندهای داخلی و خارجی با متریال های استیل ، فولادی و چدنی در این مجموعه صورت می پذیرد.
امتیاز دهید
نظرات کاربران
سیدی
سیدی
⭐⭐⭐⭐⭐
تشکر. خوب و جامع
طاهر ابادی
طاهر ابادی
⭐⭐⭐⭐⭐
عالی