66479486 021

8448763 0912

19:00 الی 08:30

Controltak@gmail.com


شماره تماس: 021-66479486

« وَ مَا مِنْ دَابَّةٍ فِي الأَرْضِ إِلاَّ عَلَى اللَّهِ رِزْقُهَا »

«و هیچ جنبنده‏‌اى در زمین نیست مگر [ اینکه ] روزی‌ اش بر عهده خداست»

ایواز

فروش محصولات برند ایواز و محصولات مشابه با تخفیف ویژه همکار ، پاسخ سریع استعلام به همراه کاتالوگ فنی و لیست قیمت و مشاوره تخصصی کارشناس فروش محصول ایواز

    09128448763    02166479486

...

  شرکت تولیدی ایواز Ayvaz برند معتبر ترکیه ای از سال 1948 فعالیت خود را از یک کارگاه تولیدی کوچک آغاز نمود و در دهه ی 1950 فعالیت فروش خود را در مغازه ی کوچکی در استامبول گسترش داد و اغلب شیرآلات فشار ، ترموستاتیک و چک ولو صنایع کشتی را تولید می کرد . فعالیت آیاز روبه گسترش بود تا در دهه ی 1980 با مجوز از شرکت فانتینی اقدام به تولید لول کنترل ها تحت لیسانس و بعد ها اقدام به تولید تله بخار نمود . در دهه ی 1980 شرکت آیاز اقدام به تولید شیرالات کنترلی تحت نظر و لیسانس سامسون آلمان نمود و روز به روز به اعتبار برند و کیفیت محصولات تولیدی خود تحت حمایت برندهای بزرگ پرداخت و امروز به یکی از تولید کنندگان بنام و معتبر در سطح دنیا می باشد .

البته در دهه های اخیر نیز شرکت هایی با سواستفاده از تشابه اسمی و کپی برداری محصولات آیاز بدون دانش کافی و صرفا با سعی در آزمون و خطا اقدام به تولیداتی نمودند که البته برخی از آنها موفقیت نسبی کسب نموده اند . هم اکنون شرکت های زیادی در سطح ایران و جهان زیر چتر سواستفاده از نام ایواز سفره ی خود را گسترش داده اند که البته با سواستفاده از دوره ای تحریمات کشور ، هنوز گرفتار قانون کپی پیست نگشته اند.

عمده محصولات تولیدی آیواز Ayvaz در طیف تاسیسات و ابزار دقیق در سه بازه ی  کنترل سطح ،  ولو ها ( شیرآلات ) و  تله بخار ها می باشد. محصولات ایواز در اکثر وندورهای نفتی ، پتروشیمی ، لبنیاتی و دارویی ثبت می باشد . محصولات ایواز دارای خدمات پس از فروش می باشد . فنی مهندسی کنترل تک به عنوان فنی مهندسی متخصص در فروش ، مشاوره تخصصی محصولات صنعتی و ادوات تاسیسات ، ضمن مشاوره فنی رایگان به صورت تلفنی و حتی در صورت نیاز با اعزام کارشناس به محل جهت سهولت انتخاب تجهیزات و تاسیسات مورد نیاز ، به مشتریان خود تخفیف ویژه ای نیز در خصوص محصولات ابزاردقیق ، ادوات بخار و شیرآلات قائل می گردد. کنترل تک شرکت تخصصی ابزاردقیق ، ادوات بخار و شیرآلات با کادری مجرب و با سابقه ی فعالیت در شرکت های تولیدی مشابه ، با دانش فنی بالا ، فروش انواع برندهای داخلی و خارجی و مشاوره فنی محصولات ایواز با نازلترین قیمت نسبت به بازار ، بخشی از فعالیت های این شرکت را شامل می گردد .

فنی مهندسی کنترل تک با مدیریت مهندس قیصری کارشناس فنی با تجربه و پیشین شرکت مشابه ایواز ، همیشه برای مشتریان و همکاران دائمی خود ارزش زیادی قائل گردیده است .از این رو محصولات ایواز و نمونه های مشابه برند داخلی را جهت همکاران دائم کار در تهران و شهرستان عرضه می نماید. همچنین مشتریان ثابت که با ما به صورت دائمی کار می کنند نیز ضمن مشاوره رایگان ، از تخفیف های ما نیز بهره خواهند برد .تخفیف همکار را از ما مطالبه کنید.

Ayvaz

Ayvaz ایواز برند شناخته شده ای در ایران می باشد که اکثرا محصولاتش قابل ارائه در همین برند می باشد ، اما کپی محصولات Ayvaz در برندهای متنوع و بعضا متفرقه به شرط تایید واحد مهندسی کنترل تک از برندهایی همچون مهر سام ارومیه ، اشتعال اراک ، آیاز ایران ، تهران دلیک ، سامسون ایران و تله بخار ، تاسیسات بخار اصفهان ، اسپیراکس ایران و ... قابل ارائه است ، هر چند فنی مهندسی کنترل تک نیز با برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت با تجربه و البته دانش خویش ، با کمک سرمایه گذاری شرکت های مشتاق داخلی ، به زودی پا در عرصه تولید خواهد نمود و با افتخار زیر سایه و دست پروردگار در جمع تولید کنندگان داخلی و منطقه ای رقابت خواهد نمود .لازم به ذکر است شرکت ما محصولات ابزاردقیق و تاسیسات بخار را به صورت عمده و خرد نیز به تمام فروشگاه ها در سطح تمام شهرستان های ایران را دارد و تخفیف پروژه ای جهت پخش وخرید محصولات در نظر گرفته است . بابت پخش عمده محصولات نگرانی نداشته باشید .

فروش ayvaz

فروش ayvaz در طیف گسترده محصولات این برند صورت می پذیرد و در صورت نیاز و یا عدم موجودی برند ayvaz ، امکان ارائه محصولات مشابه انواع برند داخلی در سطح ایران می باشد که به لطف تحریم ها تعداشان روز به روز در حال افزایش می باشد. فروش محصولات ayvaz و نمونه های جایگزین تخصص ماست.

عیوض تکنیک

محصولات عیوض تکنیک با نام آذرسام ، مهندسی معکوس محصولات برند Ayvaz و سامسون Samson آلمان می باشد . فروش عیوض تکنیک نیز در مجموعه کنترل تک با نازلترین قیمت عیوض تکنیک صورت می پذیرد. جهت استعلام قیمت و فروش عیوض تکنیک با ما در تماس باشید.

عیوض تکنیک تولید کننده ی لول گیج های مگنتیک ، لول سوئیچ های شناوری و الکترودی ، تله بخار های فلوتری ترموستایتکی و ترمودینامیکی و در زمینه ی شیرالات کنترل ولو ، فشارشکن ، شیر سوزنی ، شیر ترموستاتیک و چک وبو را تولید دارد.

*جهت مشاوره فنی رایگان محصولات آیواز Ayvaz با کنترل تک در ارتباط باشید *

تلفن : 66479486 021   سروش/ واتساپ:  09128448763   

 کانال تلگرام :   ControlTak@      اینستاگرام :  Control-Tak

مدیریت : 09128448763

سوالات متداول

فروش لول گیج مغناطیسی، تله بخار ، لول سوئیچ ، کنترل ولو و ...
بله . چندین تولید کننده با اسامی مشابه و یا متنوع ، در سطح ایران اقدام به تولیداتی داشته که قابل ارائه و فروش می باشد
ارسال استعلام به خط واتساپ 09128448763 و یا تماس مستقیم با 02166479486 و ایمیل Controltak@gmail.com
با توجه به گستردگی برند و محصولات ، امکان بار گذاری همه ی آنها در سایت نیست، جهت استعلام دقیق تماس حاصل نمایید.
محصولات ایواز
لول-گیج-مگنتیک-mlg-55
لول گیج مگنتیک
جزئیات ←
لول-گیج-شناوری-mlg-44
لول گیج شناوری LG-44
جزئیات ←
کنترل-ولو-2411
کنترل ولو
جزئیات ←
شیر-فشار-شکن-بخار-02-39-pcv
شیر فشارشکن بخار
جزئیات ←
فروش-شیر-فشارشکن-مایعات-و-گازها-23-41
شیر فشارشکن 23-41
جزئیات ←
فروش-شیر-فشارشکن-مایعات-و-گازها-23-41
شیر کنترل فشار ورودی
جزئیات ←
فروش-شیر-فشار-شکن-پایلوت-دار-pcv-2333
شیر فشار شکن پایلوت دار
جزئیات ←
شیر-کنترل-خودکار-فشار-ورودی-پایلوت-دار-35-23
شیر کنترل خودکار فشار ورودی پایلوت دار
جزئیات ←
فروش-ایر-هوا-گیری
شیر ایر ونت
جزئیات ←
شیر-وکیوم-بریکر-استیل
شیر وکیوم بریکر استیل
جزئیات ←
خلاء-شکن-1502
شیر خلاء شکن برنجی
جزئیات ←
ایر تراپ
ایر تراپ AT
جزئیات ←
تله-بخار-ترموستاتیکی-خطی-ts
تله بخار ترموستاتیکی TS
جزئیات ←
تله-بخار-ترمودینامیکی-td-42
تله بخار ترمودینامیکی
جزئیات ←
تله-بخار-ترمودینامیک-td52
تله بخار ترمودینامیک TD 52
جزئیات ←
استیم-تراپ-فلوتر-ترموستاتیکیft-10
استیم تراپ فلوتر ترموستاتیکی FT
جزئیات ←
تله-بخار-فلوتر-ترموستاتیکی-ft-14
تله بخار فلوتر ترموستاتیکی FT 14
جزئیات ←
تراپ-فلوتر-ترموستاتیکی-ft44
تراپ فلوتر ترموستاتیکی فولادی
جزئیات ←
لول-ترانسمیتر-فلوتری-lt33
لول ترانسمیتر فلوتری
جزئیات ←
لول-ترانسمیتر-فلوتری-lt44
لول ترانسمیتر فلوتری LT
جزئیات ←
لول-سوئیچ-ls2
لول سوئیچ LS C2
جزئیات ←
لول-سوئیچ-شناوری-ls04
لول سوئیچ شناوری LS4
جزئیات ←
لول-سوئیچ-شناوری-ls14
لول سوئیچ فلوتری
جزئیات ←
لول-سوئیچ-کابلی-ls-10
لول سوئیچ کابلی
جزئیات ←
لول-کنترل-دیگ-بخار
لول کنترل دیگ بخار
جزئیات ←
لول-سوئیچ-ls08
لول سوئیچ فلوتری
جزئیات ←
لول-سوئیچ-LS06
لول سوئیچ فلوتری
جزئیات ←
شیر-سوزنی-بخار
شیر سوزنی بخار
جزئیات ←
پانل-cp-22
پانل CP
جزئیات ←